loading...
اخبار | ویدیو | بزرگترین پایگاه خبری جام جهانی برزیل
تبیلغات








بهروز کوچکی بازدید : 20 شنبه 31 خرداد 1393 نظرات (0)

 

 

فرانسه با پیروزی پرگل برابر سوئیس صعود خود را به مرحله بعدی قطعی کرد.
به گزارش بیست چهارده ،در سومین دیدار از گروه E جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل، امشب (جمعه) از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران، تیم‌های ملی فرانسه و سوئیس در ورزشگاه فونته‌نوای شهر سالوادور به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با نتیجه ۵ بر ۲ به سود فرانسه به پایان رسید. اولیویه ژیرو (۱۷)، بلای متیودی (۱۸)،‌ والوئنا(۴۰)،‌ بنزما(‌۶۷ ) و سیسوکو (۷۳) گل‌های فرانسه را به ثمر رساندند. گل‌های سوئیس را هم بلریم ژمایلی (۷۱) و گرانیه ژاکا (۸۹) وارد دروازه فرانسه کردند.

نیمه اول:

نیمه نخست بازی با حملات خروس‌ها آغاز شد. فرانسوی‌ها بازی را هجومی شروع کردند و در سمت مقابل سوئیس بازی دفاعی محتاطانه با نیم‌نگاهی به ضدحملات را در دستور کار قرار داد.  زور بازی هجومی خروس‌ها اما به تاکتیک‌های دفاعی شاگردان اوتمار هیتسفلد چربید و در دقیقه ۱۷ بود که فرانسه مزد بازی بهترش را با فرو ریختن دروازه سوئیس گرفت.

یکی از حملات شاگردان دیدیه دشان به یک کرنر منجر شد، کرنری که متیو والبونا آن را روی سر اولیویه ژیرو فرستاد تا مهاجم تیم آرسنال با یک ضربه سر زیبا گل اول بازی را به ثمر برساند. این گل یکصدمین گل فرانسه در تاریخ جام‌‌ جهانی بود.

لحظاتی از شادی گل ژیرو و کاشته شدن توپ در میانه میدان نگذشته بود که خروس‌ها شوک دیگری را به اوتمار هیتسفلد و شاگردانش وارد و دومین گل را به نام خود ثبت کردند.

این بار بلای متیودی، هافبک تیم پاری‌سن‌ژرمن بود که در دقیقه ۱۸ گلزنی کرد. اشتباه والون بهرامی، هافبک سوئیس در ارسال پاس به هم‌تیمی‌اش، کریم بنزما مهاجم رئال مادرید را صاحب توپ کرد و او با یک پاس عمقی برای متیودی او را با دروازه‌بان حریف که جای‌گیری اشتباهی داشت تک به تک کرد تا گل دوم را به ثمر برساند.

با وجود به ثمر رساندن دو گل متوالی در عرض دو دقیقه، عطش فرانسه برای به ثمر رساندن گل سوم فروکش نکرد و این تیم چند بار دیگر حملاتی را روی دروازه سوئیس ترتیب داد که در یکی از آنها بنزما موقعیتی ایده‌آل برای گلزنی را از دست داد.

در سمت مقابل سوئیسی که شوکه شده بود کمی طول کشید تا به خود بیاید و در دقیقه ۲۷ بازی هم توانست دروازه فرانسه را باز کند اما کمک داور این گل را آفساید و مردود اعلام کرد.

پس از این موقعیت کنترل بازی دوباره به دست فرانسوی‌ها افتاد و در دقیقه ۳۳ بود که طی یکی از حملات این تیم، بنزما توپ را به محوطه جریمه سوئیس رساند، جایی که خطای یوهان ژورو، مدافع حریف او را سرنگون کرد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد. بنزما خود پشت این ضربه پنالتی ایستاد و توپ را درست به همان جایی فرستاد که بناگلیو، سنگربان سوئیس شیرجه زده بود. در ریباند این ضربه یوهان کابایه فرصتی استثنایی برای گلزنی داشت اما او مقابل دروازه خالی حریف توپ را به تیرک افقی کوبید تا اختلاف دو تیم بیش از دو گل نشود.

این اتفاق اما در دقیقه ۴۰ بازی رخ داد زمانی که در یک ضدحمله برق‌آسا از سوی فرانسوی‌ها والبوئنا توپ ارسالی اولیویه ژیرو را از سمت چپ میدان به تور دروازه سوئیس چسباند تا خروس‌ها با یک پیروزی قاطعانه راهی رختکن شوند.

نیمه دوم:

در این نیمه کمی از عطش فرانسوی‌ها فروکش کرد و بیش از نیمه اول تمرکزشان را روی ضدحمله گذاشتند تا از غفلت بازیکنان سوئیس استفاده کنند. این روند حدود ۱۵ دقیقه ابتدایی نیمه نخست را شامل می‌شد تا اینکه در ادامه خروس‌ها سعی کردند حریف را در زمین خود پرس کنند و به آنها کمتر اجازه نفوذ بدهند.

دقیقه ۶۷ بازی یک حمله دیگر از فرانسوی‌ها آب سردی بود بر پیکره سوئیس. کریم بنزما روی سانتری که پوگبای تازه نفس پس از گذشت ۴ دقیقه از ورودش به زمین ارسال کرد توانست با یک ضربه برای چهارمین بار دروازه سوئیس را باز کند.

پوگبا بار دیگر در متن حمله فرانسه قرار گرفت. او بنزما را پشت محوطه جریمه صاحب توپ کرد و او هم سیسوکو را در محوطه جریمه صاحب توپ کرد تا در دقیقه ۷۳ پنجمین گل فرانسه هم به ثمر برسد.

سوئیس با گل‌هایی بلریم ژمایلی (۷۱) و گرانیه ژاکا (۸۹) به ثمر رساندند اختلاف را کم کرد , نتیجه بازی را ۵ بر ۲ به سود فرانسه کرد.

بهروز کوچکی بازدید : 19 شنبه 31 خرداد 1393 نظرات (0)

 

 

هافبک تیم ملی ایتالیا در بازی برابر کاستاریکا مصدوم شد و ممکن است بازی مرگ و زندگی آتزوری را برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۱۴ از دست بدهد.
به گزارش بیست چهارده ،بازی شب گذشته (جمعه) تیم‌های ملی ایتالیا و کاستاریکا در گروه D جام جهانی ۲۰۱۴ در شرایطی با شکست یک بر صفر آتزوری به پایان رسید که دانیله دروسی، هافبک لاجوردی‌پوشان میدان را لنگان‌لنگان به سمت رختکن ترک کرد.

هافبک تیم رم که در این جدال ۹۰ دقیقه در میدان حضور داشت همچون بازی قبلی آتزوری برابر تیم ملی انگلیس در پستی جدید میان خط میانی و خط دفاع قرار گرفته بود.

آخرین گزارش‌ها حاکی از آن است که دروسی پس از بازی تیمش در شهر رسیفه لنگان‌لنگان سوار اتوبوس تیم ملی ایتالیا شده است. گفته می‌شود که او از ناحیه ساق پا آسیب دیده است،‌ آسیب دیدگی که می‌تواند او را از بازی سه‌شنبه هفته پیش رو برابر اروگوئه محروم کند.

ایتالیا برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی باید از اروگوئه حداقل یک تساوی بگیرد.

بهروز کوچکی بازدید : 21 شنبه 31 خرداد 1393 نظرات (0)

 

 

 تیم ملی فوتبال ایتالیا با شکست برابر کاستاریکا صعود خود به دور دوم جام جهانی ار در هاله ای از ابهام قرار داد و حذف تیم انگلیس از مرحله گروهی را هم قطعی کرد.

به گزارش بیست چهارده ، تیم های فوتبال ایتالیا و کاستاریکا طی یکی از رقابت های گروه D مرحله گروهی جام جهانی امشب از ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران به مصاف هم رفتند که در پایان این بازی کاستاریکا موفق شد با یک گل حریف نامدار خود را شکست دهد و با ۶ امتیاز صعود خود به مرحله بعدی جام جهانی ۲۰۱۴ را قطعی کند.

در دقیقه ۴۴ نیمه اول این بازی یک دقیقه بعد از آنکه داور از اعلام یک ضربه پنالتی مسلم به سود کاستاریکا خودداری کرد این روییز کاپیتان کاستاریکا بود که یک ضربه سر زیبا به زیر تیرک دروازه ایتالیا زد و توپ بعد از برخورد با تیر پشت خط دروازه فرود آمد و به کمک تکنولوژی خط دروازه گل اول کاستاریکا اعلام شد.


در نیمه دوم نیز ایتالیایی‌ها نتوانستند موقعیت چندان خطرناکی روی دروازه حریف خلق کنند و در پایان کاستاریکا توانست دست به یک کار بزرگ بزند و حریف نام‌دار خود را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد.

داور این دیدار انریکه اوسز از شیلی بود. وی به بالوتلی از ایتالیا و کوبرو از کاستاریکا کارت زرد نشان داد.

ایتالیا در اولین دیدار خود توانست انگلیس را ۲ بر یک شکست دهد و کاستاریکا نیز با خلق شگفتی با نتیجه ۳ بر یک از سد اوروگوئه گذشت. کاستاریکا با خلق دومین شگفتی ۶ امتیازی شد و صعود خود را به مرحله بعدی قطعی کرد. ایتالیا ۳ امتیازی باقی ماند. انگلیس نیز بدون امتیاز در قعر جدول باقی ماند و از دور مسابقات حذف شد. پیش از این تیم فوتبال اسپانیا نیز از دور مسابقات حذف شده بود.

بهروز کوچکی بازدید : 20 جمعه 30 خرداد 1393 نظرات (0)

 

 

 تیم‌های فوتبال ژاپن و یونان با تساوی مقابل یکدیگر کارشان برای صعود به دور دوم جام جهانی ۲۰۱۴ سخت‌تر شد.

به گزارش بیست چهارده، جدال تیم‌های ژاپن و یونان در دور دوم مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل که در نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان رسیده بود، در نیمه دوم بسیار جذاب دنبال شد و هر دو تیم به ویژه فشار زیادی را روی دروازه یونان آوردند، اما توپی از دروازه‌‌ها عبور نکرد تا در نهایت بازی بدون گل مساوی به پایان برسد.

هر دو تیم که بازی نخست خود را واگذار کرده بودند با این نتیجه یک امتیازی شدند و کارشان برای صعود به مرحله بعدی دشوارتر شد و در عوض کلمبیا صعود خود را با این نتیجه قطعی کرد.

کاتسورانیس، کاپیتان تیم فوتبال یونان در دقیقه ۳۸ بازی با دریافت دومین کارت زرد خود از بازی اخراج شد و این تیم ۵۲ دقیقه ۱۰ نفره بازی کرد.

ترکیب ژاپن : کاواشیما ، اوچیدا ، هوندا ، ناگاتومو ، اوکازاکی ، اوکوبو ، کونو ، یاماگوچی ، هاسبه(اندو ۴۶) ، اوساکو(شینجی کاگاوا ۵۷) و یوشیدا.
ترکیب یونان : کارنزیس ، مانیاتیس ، مانولاس ، ساماراس ، کانه(سالپینگیدیس ۸۱) ، میتروگلو(گکاس ۳۵) ، توروسیدیس ، فتفازیدیس(کاراگونیس ۴۱) ، سوکراتیس ، چولواس و کاتسورانیس.

دیگر دیدار گروه c را تیم های کلمبیا برگزار کردند که این مسابقه با نتیجه ۲ بر یک به سود کلمبیا به پایان رسید.

بهروز کوچکی بازدید : 23 جمعه 30 خرداد 1393 نظرات (0)

 

 

دیدار تیم‌های انگلیس و اروگوئه با برتری اروگوئه به پایان رسید تا شاگردان هاجسون خیلی زود با جام جهانی وداع کنند.
به گزارش بیست چهارده ،تیم‌های انگلیس و اروگوئه در گروه D رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل از ساعت ۲۳:۳۰ به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۲ بر یک اروگوئه به پایان رسید. لوئیس سوارز در دقایق ( ۳۹ و ۸۵) برای اروگوئه گل زد و وین رونی در دقیقه ۷۵ تک گل بی‌ثمر انگلیس را به ثمر رساند.

نیمه اول:

بازی با حملات تیم اروگوئه آغاز شد و لوئیس سوارز که در بازی اول اروگوئه مقابل کاستاریکا به دلیل مصدومیت غایب بود، دقیقه ۴ بازی یورش خطرناکی به سمت راست انگلیس داشت که با عکس‌العمل جو هارت دروازه‌بان انگلیس توپ به کرنر رفت. یک دقیقه بعد، سوارز ضربه کرنر را نیز به شکلی خطرناک به روی دروازه انگلیس فرستاد که مدافعان انگلیس توپ را دفع کردند.

پس از این دقایق، انگلیسی‌ها از شوک حملات اروگوئه خارج و دقیقه ۹ با خطای مدافع اروگوئه صاحب ضربه آزاد شدند که وین رونی ضربه زیبایی زد که توپ با فاصله اندک از کنار تیر دروازه به بیرون رفت. دقیقه ۱۵، رودریگوئز می‌رفت تا در هفتاد و پنجمین بازی ملی خود برای اروگوئه گلزنی کند اما توپ او با فاصله میلیمتری از بالای دروازه انگلیس به اوت رفت.

دقیقه ۳۱، انگلیس نزدیک نقطه کرنر صاحب ضربه ایستگاهی شد که وین رونی با ضربه سر توپ را از فاصله نزدیک به تیر دروازه اروگوئه زد تا نتواند طلسم گل نزدن خود در جام جهانی را بشکند. ۷ دقیقه بعد ارسال زیبای کاوانی به روی دروازه انگلیس با ضربه سر سوارز باعث شد تا اروگوئه به گل برسد. این سی و نهمین گل ملی سوارز بود که پس از مدتی مصدومیت با گل به مسابقات بازگردد. این نتیجه تا پایان ۴۵ دقیقه نخست باقی ماند تا دو تیم با همین نتیجه به رختکن بروند.

نیمه دوم:

نیمه دوم هم با حملات  اروگوئه آغاز شد. مانند نیمه نخست، سوارز ضربه خطرناکی به سمت دروازه انگلیس فرستاد که جو هارت توپ را با زحمت به بیرون فرستاد. دقیقه ۵۱ توپ عمقی به کاوانی رسید که این بازیکن نتوانست از موقعیت بدست آمده استفاده کند و توپ را به بیرون زد. یک دقیقه بعد، نوبت انگلیسی ها بود که خودی نشان دهند. رونی نزدیک نقطه پنالتی با پای چپ شوتی به سمت دروازه اروگوئه زد که دروازه‌بان اروگوئه توپ مهاجم انگلیس را دفع کرد.

بازی تا دقیقه ۷۵ بدون اتفاق خاصی روی دروازه‌ها ادامه داشت تا اینکه وین رونی از یورش جانسن توپ ارسالی این بازیکن را وارد دروازه اروگوئه کرد تا هم تیمش گل خورده را جبران کند و هم طلسم گل نزدن خود در جام جهانی را بشکند. ۲ دقیقه بعد انگلیس می‌توانست گل دوم را به ثمر برساند اما دروازه‌بان اروگوئه مانع این کار شد.

در حالی که انگلیسی‌ها به زدن گل دوم خوش‌بین بودند، دقیقه ۸۵ دروازه‌بان اروگوئه توپ را به میانه‌های میدان فرستاد و کاوانی باز هم سوارز را در موقعیت مناسب قرار داد تا این بازیکن با ضربه زیبا توپ را وارد دروازه انگلیسی‌ها کند. پس از این دقایق انگلیسی‌ها نتوانستند گل خورده را جبران کنند تا پس از اسپانیا دومین تیم مدعی بزرگ باشند که از این صعود به مرحله بعدی باز می‌مانند و حذف می‌شوند.

اروگوئه هم با این برد ۳ امتیازی شد. دیگر دیدار این گروه ساعت ۲۰:۳۰ جمعه بین ایتالیا و کاستاریکا برگزار می‌شود.

تعداد صفحات : 68

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • تبلیغات




    ارتباط با مدیر
    ارتباط با ادمین





    
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 340
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 37
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 45
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 116
  • بازدید ماه : 69
  • بازدید سال : 7,961
  • بازدید کلی : 34,165
  • کدهای اختصاصی


    تماس با ما
    :: برنامه کامل بازی های جام جهانی ::