loading...
اخبار | ویدیو | بزرگترین پایگاه خبری جام جهانی برزیل
تبیلغات








بهروز کوچکی بازدید : 338 یکشنبه 01 تیر 1393 نظرات (0)

 

 

تیم ملی فوتبال آلمان در دیدار برابر غنا به نتیجه تساوی رضایت داد.
به گزارش بیست چهارده، تیم‌های ملی فوتبال آلمان و غنا برای برگزاری دومین دیدار خود در گروه G جام جهانی ۲۰۱۴ از ساعت ۲۳:۳۰ شنبه شب در ورزشگاه کاستلائوی شهر فورتالزا به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

در شرایطی که نیمه اول این بازی بدون گل به پایان رسید، نیمه دوم آبستن حوادث مختلفی بود. ابتدا این ماریو گوتسه بود که توانست در دقیقه ۵۱ دروازه غنا  را باز کند اما تنها پس از سه دقیقه آندره آیو اولین گل غنا را به ثمر رساند تا همه چیز مساوی شود.

آساموئا ژیان در دقیقه ۶۳ دومین گل غنا را به ثمر رساند تا با پیش افتادن تیمش همه منتظر شگفتی دیگر در جام بیستم باشند اما میروسلاو کلوزه در دقیقه ۷۱ گل تساوی آلمان را به ثمر رساند تا دوباره بازی به تساوی کشیده شود.

در ادامه دو تیم دست به حملاتی زدند که به نتیجه نرسید و در نهایت بازی با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

بهروز کوچکی بازدید : 377 یکشنبه 01 تیر 1393 نظرات (0)

 

 

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان به انتقاد از داور بازی با آرژانتین پرداخت و گفت: امیدوارم او بتواند به جهانیان، کمیته داوران و خودش جواب بدهد که چطور پنالتی ما را نگرفت.
به گزارش بیست چهارده،  کارلوس کی‌روش پس از دیدار ایران و آرژانتین گفت: به بازیکنان تیمم افتخار می‌کنم. آنها خیلی خوب کار کردند و عملکردشان مثبت بود.

وی افزود: همیشه باید اینطور بازی کنیم و نتایج خوبی داشته باشیم. باید روی قوای ذهنی خودمان کنترل بیشتری داشته باشیم و آن را پرورش دهیم.

سرمربی تیم ملی ایران گفت: اتفاقی نیفتاده و تنها باید بازیکنان‌مان را دوباره از زمین بلند کنیم.

کی‌روش  تصریح کرد: فقط یک بازیکن بزرگ می‌تواند در دقیقه ۹۲ آن ضربه را به توپ بزند و گلزنی کند. من، هم ناراحت هستم و هم عصبی، چون در این مدت بسیار کار کرده بودیم اما جالب نیست که داور چنین نقش بزرگی را در شکست یک تیم ایفا کند.

وی اظهار داشت: حرکت روی دژاگه صددرصد پنالتی بود و حتی کارت قرمز هم داشت. به خاطر همین هیچ توجیهی نمی‌تواند داشته باشد که چرا داور پنالتی ما را نگرفت. امیدوارم او بتواند به جهانیان، کمیته داوران و خودش جواب بدهد که چطور پنالتی ما را نگرفت. من اگر جای مغز و وجدان داور بودم امشب خوابم نمی‌برد چون باعث شرم خودم شده بودم.

کی‌روش ادامه داد: با کمال احترام می‌خواهم از داور بپرسم، مرد! چطور توانستی این کار را با ما انجام بدهی؟! واقعا دیگر کاری نمی‌توانم انجام بدهم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به این سوال که آیا آرژانتین با مسی می‌تواند قهرمانی در جهان را تجربه کند، خاطرنشان کرد: دوندگی ما نسبت به آرژانتینی‌ها بیشتر بود اما هم در سرعت بازیکن و هم در سرعت گردش توپ آنها از ما بهتر بودند و می‌توانستید کاملا تغییر را احساس کنید.

وی تصریح کرد: باید تمرکز خودمان را حفظ کنیم هرچند فعلا کمی عصبی هستیم چون هیچ‌کس نمی‌تواند ما را درک کند که داور چطور توانست یک پنالتی شفاف را مقابل چشمان صدها میلیون بیننده نبیند.

کی‌روش افزود: من از عملکرد بازیکنانم راضی و خوشحال هستم و همانطور که قبلا گفته بودم به برزیل نیامدیم که نقش بازنده‌های خوشحال را بازی کنیم بلکه به جام جهانی آمدیم تا برنده باشیم. فکر می‌کنم استحقاق بازیکنانم کمی بیشتر از نتیجه بازی بود.

سرمربی تیم ملی در خصوص عملکرد لیونل مسی گفت: مسی ضربه فوق‌العاده‌ای به توپ زد و فقط یک استعداد ناب می‌تواند چنین ضربه‌ای به توپ بزند. واقعا چیزی غیر از این از مسی انتظار نمی‌رفت اما با وجود تمام این صحبت‌ها ما باید تمرکز‌مان را روی بازی بعدی مقابل بوسنی و هرزگوین بگذاریم چون هنوز شانس داریم که به مرحله بعدی جام جهانی صعود کنیم.

کی‌روش در واکنش به این مسئله که گفته بود برخی از رسانه‌های دنیا اعلام کردند ۳ تیم در گروه ایران حضور دارد و تیم ملی کشورمان شانسی در جام جهانی ندارد، تاکید کرد: وظیفه ما این بود که به برزیل بیاییم و خودمان را ثابت کنیم. حالا هم اینجا هستیم تا کارمان را انجام دهیم.

بهروز کوچکی بازدید : 352 یکشنبه 01 تیر 1393 نظرات (0)

 

 

 کاپیتان تیم ملی فوتبال آرژانتین گفت: وقتی که به ایران گل زدم احساس خیلی خوبی داشتم چرا که باعث شدم به مرحله بعد صعود کنیم.
به گزارش بیست چهارده، لیونل مسی در نشست خبری پس از دیدار تیمش برابر ایران به خبرنگاران گفت: واقعیت این است که ما بازی سختی را پشت سرگذاشته‌ایم. باید صادقانه بگویم که ایران نمایش خوب و عالی داشت و راه‌های نفوذ ما را بسته بود. به همین خاطر شکستن سد دفاعی آنها سخت بود.

وی افزود: در نیمه اول ما تلاش کردیم تا بتوانیم به دروازه ایران نزدیک شویم اما آنها به خوبی دفاع کردند و برای این کار سازمان دهی شده بودند. البته ایران چند موقعیت خوب هم برای گلزنی داشت اما بازیکنان ما هوشیار بودند.

مسی در پاسخ به این پرسش که چه احساسی از زدن گل پیروزی آرژانتین داشتید گفت: به هر حال ما باید این بازی را با پیروزی به پایان می بردیم چرا که به سه امتیاز آن نیاز داشتیم. ما با این سه امتیاز خیالمان را بابت صعود راحت کردیم و به همین خاطر باید تلاش می کردیم به پیروزی برسیم. وقتی که گل زدم احساس خیلی خوبی داشتم چرا که باعث شدم به مرحله بعد صعود کنیم.

کاپیتان تیم ملی فوتبال آرژانتین در پاسخ به این پرسش که بازیکنان ایرانی شما را مهار کرده بودند گفت: آنها نه تنها من را بلکه همه بازیکنان آرژانتین را مهار کرده بودند. سیستم ایران تدافعی بود هر چند که موقعیت هایی هم داشت. به همین خاطر وقتی گل زدم لحظه فوق العاده‌ای بود.

بهروز کوچکی بازدید : 345 یکشنبه 01 تیر 1393 نظرات (0)

 

 

سایت فیفا نوشت مسی یکبار دیگر هوش خود را نشان داد و با گلی در وقت اضافه آرژانتین را برنده بازی کرد
به گزارش بیست چهارده، سایت فدراسیون جهانی فوتبال در گزارشی از بازی ایران و آرژانتین نوشت: یک گل تعجب‌برانگیز از لیونل مسی در وقت اضافه، آرژانتین را به مرحله یک هشتم نهایی برد. ستاره بارسلونایی با حرکت دیرهنگام خود باعث شد تیم آرژانتین ۶ امتیازی شده اما ایران در امتیاز یک باقی بماند.

در ادامه این گزارش عنوان شد مردان آلخاندرو سابلا بر توپ تسلط داشتند اما وقتی تیم آرژانتین به گل نرسید آگوئرو و هیگواین را از ترکیب تیم خارج کرد.

این سایت در گزارش خود عنوان کرد شاگردان کارلوس کی‌روش مجموعه‌ای طلایی و متحد نشان دادند. این تیم توسط رضا قوچان نژاد و اشکان دژاگه صاحب دو موقعیت شد و یکبار نیز پابلو زابالتا، مدافع آرژانتین دژاگه را در درون محوطه جریمه خود سرنگون کرد.

این سایت افزود: مسی یکبار دیگر هوش و استعداد خود را نشان داد و  در وقت اضافه توپ را در کنج دروازه‌ ایران قرارداد.

بهروز کوچکی بازدید : 334 یکشنبه 01 تیر 1393 نظرات (0)

 

 

دروازه‌بانان ذخیره تیم ملی فوتبال ایران پس از شکست تلخ کشورمان مقابل آرژانتین به علیرضا حقیقی دلداری دادند.
به گزارش بیست چهارده، پس از اینکه تیم فوتبال ایران در دقایق پایانی با گل لیونل مسی از آرژانتین شکست خورد، بازیکنان ایران مات و مبهوت مانده بودند و پس از سوت پایان بازی، بازیکنان همه مغموم بودند.

* علیرضا حقیقی دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران که عملکرد بسیار خوبی داشت، پس از پایان بازی بغض کرده بود و رحمان احمدی و دنیل داوری دروازه‌بانان ذخیره ایران به سمت او رفتند و به او دلداری دادند.

* طبق آماری که از این بازی منتشر شد، ۷۱ درصد توپ و میدان در اختیار آرژانتین و ۲۹ درصد در اختیار بازیکنان ایران بود.

تعداد صفحات : 68

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • تبلیغات




    ارتباط با مدیر
    ارتباط با ادمین





    
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 340
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 41
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 112
  • بازدید ماه : 65
  • بازدید سال : 7,957
  • بازدید کلی : 34,161
  • کدهای اختصاصی


    تماس با ما
    :: برنامه کامل بازی های جام جهانی ::