loading...
اخبار | ویدیو | بزرگترین پایگاه خبری جام جهانی برزیل
تبیلغات








بهروز کوچکی بازدید : 40 دوشنبه 26 خرداد 1393 نظرات (0)

 

 

گزارش دیدار ایران و نیجریه از جریان بازی‌های جام‌جهانی ۲۰۱۴، به محمدرضا احمدی واگذار شد.
به گزارش بیست چهارده ، پیش از این از مزدک میرزایی به عنوان گزارشگر بازی‌های ایران در جام‌جهانی ۲۰۱۴ نام برده شده بود که وی تاکنون موفق به حضور در برزیل نشده است.

اولین بازی ایران در جریان جام جهانی ۲۰۱۴ با نیجریه است که امشب (دوشنبه) ۲۶ خرداد ماه ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه به وقت تهران از شبکه سه سیما پخش می‌شود و محمدرضا احمدی این دیدار را گزارش خواهد کرد.

عادل فردوسی‌پور نیز ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه قرار است بازی آلمان و پرتغال را گزارش کند.

بر اساس این گزارش، دیدار تیم‌های غنا و آمریکا نیز که بامداد سه شنبه ساعت ۲:۳۰ برگزار می‌شود، توسط مجتبی صادقیان گزارش خواهد شد.



بهروز کوچکی بازدید : 31 دوشنبه 26 خرداد 1393 نظرات (0)

 

 

مهاجم تیم ملی آرژانتین به کودکی که برای دست دادن به بازیکن محبوب خود نزد او آمده بود بی‌توجهی کرد و بی‌تفاوت از کنارش رد شد.
به گزارش بیست چهارده ،بامداد امرور (دوشنبه) تیم ملی آرژانتین در اولین بازی خود در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل به مصاف بوسنی‌وهرزگوین رفت و حریف اروپایی خود را با نتیجه ۲ بر یک شکست داد.

پیش از این بازی و در تونل منتهی به زمین بازی ورزشگاه ماراکانای شهر ریودوژانیرو در حالی که بازیکنان و داوران خود را برای رفتن به میدان آماده می‌کردند، کودکی برزیلی از میان کودکانی که برای خوشامدگویی به اعضای دو تیم صف کشیده بودند جدا شد، نزد مسی آمد و دست خود را دراز کرد تا به مهاجم بارسلونا دست بدهد اما مسی بی تفاوت از کنار او گذر کرد.

بهروز کوچکی بازدید : 18 دوشنبه 26 خرداد 1393 نظرات (0)

 

 

تیم ملی فوتبال آرژانتین موفق شد در نخستین دیدار خود در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل به پیروزی برسد.

دیدار تیم‌های آرژانتین و بوسنی هرزگوین دو همگروه ایران از ساعت ۲ و ۳۰ دقیقه بامداد آغاز شد که این بازی در نهایت با نتیجه ۲ بر یک به سود آرژانتین به پایان رسید.

در ابتدای این بازی آرژانتین با یک گل زودهنگام که توسط بازیکن بوسنی وارد دروازه خودی شد در دقیقه ۳ بازی یک بر صفر پیش افتاد. کولاسیناچ دروازه بوسنی را باز کرد.

در نیمه دوم این دیدار هیگواین به جای رودریگز وارد زمین شد. در ابتدای این نیمه موقعیت خاصی روی دروازه‌ها ایجاد نشد. در ادامه در دقیقه ۵۸ فرصت گلزنی برای بازیکنان بوسنی ایجاد شد که آنها نتوانستند از آن استفاده کنند. در دقیقه ۵۹ هم آگوئرو با پاس مسی صاحب موقعیت شد که دروازه‌بان بوسنی توپ را گرفت و اجازه گلزنی نداد.

در ادامه این دیدار در دقیقه ۶۲ برای آرژانتین ضربه آزاد گرفته شد که مسی با اختلاف زیاد این توپ را به بیرون فرستاد.

در دقیقه ۶۵ مسی با حرکات منحصر به فرد خود موفق به گلزنی شد تا آرژانتین ۲ بر صفر پیش بیفتد و پای مسی بعد از ۸ سال به گلزنی در جام جهانی باز شد.

در ادامه بوسنی موفق شد با گل ابیسویچ که در دقیقه ۶۹ وارد زمین شده بود، یکی از گل‌های خورده را جبران کند.

روجو از آرژانتین و اسپاهیچ از بوسنی در این دیدار کارت زرد گرفتند.

ایبیشویچ به جای موجدا، ویسکا به جای هاجروویچ و مدوناجنین به جای میسیموویچ در تیم بوسنی وارد زمین شدند.

در تیم آرژانتین هم بیگلیا به جای آگوئرو در دقیقه ۸۷ به زمین آمد.

بهروز کوچکی بازدید : 21 دوشنبه 26 خرداد 1393 نظرات (1)

 

 

بر اساس اعلام سایت فدراسیون جهانی فوتبال، علیرضا فغانی به عنوان داور چهارم دیدار بلژیک و الجزایر انتخاب شد.
به گزارش بیست چهارده ،به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، اولین دیدار گروه هشتم رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۴ در حالی برگزار خواهد شد که علیرضا فغانی از سوی فیفا به عنوان داور چهارم دیدار بلژیک و الجزایر انتخاب شده است.

لازم به ذکر است که مارکو رودگوئرز به عنوان داور وسط این بازی را ماروین تورنترا و مارکوس کوئینترو به عنوان کمک داوران از کشور مکزیک همراهی خواهند کرد.

همچنین این دیدار سه‌شنبه ۲۷ خرداد ۹۳ ساعت ۱۳:۰۰ به وقت محلی در ورزشگاه استادیو مینیرائو شهر بلوهوریزونته برگزار خواهد شد.

بهروز کوچکی بازدید : 20 دوشنبه 26 خرداد 1393 نظرات (0)

 

 

فرانسه توانست در اولین دیدار خود مقابل هندوراس به پیروزی برسد.
به گزارش بیست چهارده ، تیم‌های فوتبال فرانسه و هندوراس برای برگزاری دیدار خود در گروه E رقابت‌های جام جهانی برزیل از ساعت ۲۳:۳۰ در ورزشگاه بیرای  پورتو آلگره به مصاف هم رفتند و این دیدار با نتیجه ۳ بر صفر به سود تیم ملی فرانسه به پایان رسید.

بنزما (۴۵، پنالتی)، والادارس (۴۸، گل به خودی) و بنزما (۷۲) گل‌های فرانسه را به ثمر رساندند.

نیمه اول:
این نیمه در حالی رو به پایان بود که تلاش‌های شاگردان دیدیه دشان تا دقیقه ۴۵ راه به جایی نبرد و هندوراسی‌ها توانستند تا اواخر نیمه نخست مقاومت کنند تا اینکه در دقیقه ۴۳ پالاسیوس با خطای خود پوگبا را در محوطه جریمه نقش بر زمین کرد تا داور به سود فرانسه اعلام پنالتی کرده و مدافع هندوراس را اخراج کند. در ادامه کریم بنزما پشت توپ ایستاد و در دقیقه ۴۵ اولین گل فرانسه در جام بیستم را به نام خود ثبت کرد.

نیمه دوم:

در دقیقه ۴۸ بازی در حالی‌که کریم بنزما این بار در جریان بازی دروازه هندوراس را هدف گرفته بود توپش به تیر دروازه برخورد کرد و در برگشت والادارس دروازه‌بان هندوراس توپ را وارد دروازه تیمش کرد. نکته قابل توجه در صحنه گل این بود که والادارس توپ را به شکلی مهار کرد که به نظر می‌رسید روی خط باشد اما تکنولوژی کنترل خط دروازه که برای اولین بار در جام جهانی برزیل مورد استفاده قرار گرفته است؛ تصمیم داور مبنی بر گل شدن این توپ را تایید کرد.

فرانسوی‌ها با ادامه حملات خودشان توانستند به یک ضربه ایستگاهی دست پیدا کنند. فیگوئرا که پشت این ضربه ایستاده بود به جای اینکه توپ را به محوطه جریمه ارسال کند آن را به عقب پاس داد و متیو دبیوشی با یک شوت دروازه را هدف گرفت اما مدافعان هندوراس توپ را دفع کردند و در نهایت بنزما به توپ رسید و با شوت خود در دقیقه ۷۲ برای سومین بار دروازه والادارس را باز کند.



تعداد صفحات : 68

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • تبلیغات




    ارتباط با مدیر
    ارتباط با ادمین





    
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 340
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 38
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 46
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 117
  • بازدید ماه : 70
  • بازدید سال : 7,962
  • بازدید کلی : 34,166
  • کدهای اختصاصی


    تماس با ما
    :: برنامه کامل بازی های جام جهانی ::