loading...
اخبار | ویدیو | بزرگترین پایگاه خبری جام جهانی برزیل
تبیلغات








بهروز کوچکی بازدید : 20 دوشنبه 26 خرداد 1393 نظرات (0)

 

 

آخرین اخبار از اردوی آتزوری حاکی از آن است که سنگربان و کاپیتان این تیم دومین بازی لاجوردی‌پوشان در جام جهانی ۲۰۱۴ را نیز از دست خواهد داد.
به گزارش بیست چهارده ، سایت فوتبال ایتالیا اعلام کرد؛ ماتیا دی‌شیلیو، دفاع چپ تیم ملی ایتالیا برای حضور در بازی این تیم برابر کاستاریکا در دور دوم دیدارهای مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۴ آماده است اما جان لوئیجی بوفون به این بازی نخواهد رسید.

ایتالیایی‌ها بامداد امروز(یک‌شنبه) بدون حضور این ۲ بازیکن موفق شدند انگلیس را با نتیجه ۲ بر یک شکست دهند و گام بزرگی به سوی صعود به مرحله حذفی بردارند. نبود دی‌شیلیو در این بازی آتزوری را حسابی آزار داد چرا که جورجو کیه‌لینی را وادار کرد از پست تخصصی‌اش در مرکز خط دفاعی به کناره‌ها متمایل شود و جای خود را به پالتای کم تجربه بدهد.

دی‌شیلیو در خصوص وضعیت خود گفت: اکنون وضعیت به مراتب بهتری دارم. فکر می‌کنم برای بازی با کاستا ریکا آماده خواهم بود.

در حالی که مدافع میلان وضعیت خود را برای حضور در نبرد با کاستاریکا، شگفتی‌ساز گروه D‌ که اروگوئه را با نتیجه ۳ بر یک شکست داد مطلوب می‌داند،‌ جان لوئیجی بوفون که یک روز قبل از بازی آتزوری و انگلیس دچار کشیدگی رباط قوزک پا شد، همچنان باید نیمکت‌نشین باشد اما احتمال دارد که در بازی سوم لاجوردی‌پوشان برابر اروگوئه به میدان برود.

در غیاب بوفون، سالواتوره سیریگو دروازه‌بان تیم پاری‌سن‌ژرمن از دروازه آتزوری برابر انگلیس محافظت کرد و عملکرد قابل قبولی نیز داشت و انتظار می‌رود که در بازی برابر کاستاریکا نیز در ترکیب اصلی لاجوردی‌پوشان قرار بگیرد.

بهروز کوچکی بازدید : 19 دوشنبه 26 خرداد 1393 نظرات (0)

 

 

تیم‌ سوئیس در نخستین بازی خود در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل اکوادور را شکست داد.

به گزارش بیست چهارده ،تیم‌های سوئیس و اکوادور از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه امشب در جام جهانی برزیل در گروه E به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری سوئیس خاتمه یافت.

در نیمه نخست این دیدار اینر والنسیا با ضربه سر در دقیقه ۲۲ برای اکوادور گلزنی کرد تا این تیم با برتری یک بر صفر به رختکن برود.

در نیمه دوم بازی در سومین دقیقه سوئیس توانست در یک ضربه کرنر با گل مهمدی به تساوی برسد. این بازیکن در نیمه دوم به جای استوکر وارد میدان شد.

در ادامه این مسابقه در دقیقه ۸۰ روی ضربه خطا سوئیس صاحب یک موقعیت شد که به دیوار دفاعی برخورد کرد.

همچنین اکوادور در دقیقه ۸۶ صاحب یک ضربه شد که این موقعیت هم برای این تیم تبدیل به گل نشد.

در دقیقه ۷۰ برای اکوادور آرویو به جای کایسدو وارد زمین شد. همچنین سفروویچ در دقیقه ۷۵ به جای درمیک و در دقیقه ۷۷ روجاس به جای مونترو به بازی آمدند.

در حالی که بازی با تساوی رو به اتمام بود سوئیسی ها روی یک ضد حمله در سومین دقیقه از وقت های تلف شده توسط سفروویچ که به عنوان یار جانشین به میدان رفته بود گلزنی کرد تا قرمزها سه امتیاز حساس بگیرند.

بهروز کوچکی بازدید : 22 یکشنبه 25 خرداد 1393 نظرات (0)

 

 

نماینده آفریقای جنوبی موفق شد شکست را با پیروزی عوض کند و در اولین بازی خود در جام جهانی ۲۰۱۴ برابر ژاپن به برتری برسد.

به گزارش بیست چهارده، رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل در روز سوم نیز پیگیری شد و در آخرین دیدار این روز ساحل عاج با نتیجه دو بر یک از سد ژاپن گذشت تا شانس خود را برای صعود افزایش دهد.

دیدار تیم‌های ساحل‌عاج و ژاپن بامداد امروز (یکشنبه) و از ساعت ۵:۳۰ آغاز شد که در نیمه اول و با تک گل دقیقه ۱۶ هوندا به سود ژاپن خاتمه یافته بود اما نیمه دوم این دیدار شرایط کاملاً متفاوتی داشت.

در نیمه دوم ساحل‌عاجی‌ها دو بار توسط ویلفرد ۶۴ و ژروینهو ۶۶ موفق شدند دروزاه سامورایی‌ها را باز کنند تا این دیدار با نتیجه ۲ بر یک خاتمه یابد.

دیگر دیدار این گروه شب گذشته بین تیم‌های کلمبیا و یونان برگزار شد که با نتیجه ۳ بر صفر به سود کلمبیا خاتمه یافت. اکنون کلمبیا و ساحل‌عاج در این گروه ۳ امتیازی هستند.

بهروز کوچکی بازدید : 22 یکشنبه 25 خرداد 1393 نظرات (0)

 

 

دیدار تیم‌های ایتالیا و انگلیس با برتری لاجوردی‌‌پوشان به پایان رسید.

دیدار تیم‌های ملی ایتالیا و انگلیس از گروه C رقابت‌ها از ساعت ۲:۳۰ بامداد امروز آغاز شد.

دو تیم از همان ابتدا کار را هجومی آغاز کردند و به دفعات تا مرز فروپاشی دروازه‌های یکدیگر پیش رفتند.

در دقیقه ۳۵ کلودیو مارکیسیو ضربه کرنر ارسالی از جناح راست ایتالیا را پس از اینکه پیرلو به زیبایی فرصت شوتزنی را برای وی فراهم کرد از فاصله‌ای نزدیک به ۲۵ متر با شوتی استثنایی وارد دروازه انگلیس کرد.

در نیمه اول اما این پایان کار نبود و سه شیرها توسط دنیل استوریچ در دقیقه ۳۷ و دو دقیقه بعد از گل ایتالیا دروازه حریف را به زیبایی باز کرد تا کار در نیمه اول با تساوی به پایان برسد.

در نیمه دوم ایتالیا کار را بهتر آغاز کرد و با ضربه سر دقیق ماریو بالوتلی در دقیقه ۵۰ گل دوم را هم به ثمر رساند. در ادامه تلاش‌های انگلیس برای اینکه جام جهانی را بازنده آغاز نکند راه به جایی نبرد تا بازیِ بزرگ شب سوم به سود لاجوردی‌پوشان به پایان برسد.

استرلینگ از انگلیس تنها کارت زرد این بازی را در دومین دقیقه از وقت های تلف شده دریافت کرد.

دیگر دیدار این گروه را کاستاریکا  ۳ بر یک اروگوئه را شکست داد و به این ترتیب و در پایان روز اول گروه C کاستاریکا صدرنشین این گروه صدرنشین شد.

بهروز کوچکی بازدید : 18 یکشنبه 25 خرداد 1393 نظرات (0)

 

 

کاستاریکا در دیدار مقابل اروگوئه به یک پیروزی قاطع دست پیدا کرد.
به گزارش بیست چهارده ، دو تیم اروگوئه و کاستاریکا از ساعت ۲۳:۳۰ شنبه شب در ورزشگاه کاستلائوی شهر فورتالزا به مصاف هم رفتند. این دیدار که اولین بازی از گروه D جام جهانی ۲۰۱۴ بود با نتیجه ۳ بر یک به صورت به سود کاستاریکا به پایان رسید.

کاوانی(۲۳ پنالتی)، تک گل اروگوئه را به ثمر رساند.  برای کاستاریکا نیز دوراته(۵۷)، کمپبل (۵۴) و اورنا(۸۴) گلزنی کردند.

نیمه اول:

دو تیم بازی پر سرعتی را به نمایش گذاشتند و توپ دائماً در چرخش بین بازیکنان بود. بازیکنان اروگوئه که از ابتدای بازی بیشتر تحت تأثیر حریف خود بودند، بر خلاف جریان بازی در دقیقه ۱۴ توانستند توسط گودین دروازه کاستاریکا را باز کنند اما خوشحالی هواداران این تیم تنها چند ثانیه طول کشید، چرا که کمک داور بازی پرچم خود را به نشانه آفساید بالا برده بود.

دقیقه ۲۲ بازی زمانی بود که بخت یار اروگوئه شد و در شرایطی که اروگوئه‌ای‌ها از سمت چپ قصد نفوذ داشتند لوگانو نقش بر زمین شد تا داور برای این تیم پنالتی بگیرد. یک دقیقه بعد کاوانی پشت توپ ایستاد و تیمش را یک بر صفر پیش انداخت.

کاستاریکایی‌ها به دنبال جبران گل خورده برآمدند و دقیقه ۲۷ بازی با شوت پشت محوطه جریمه کمپبل همراه بود اما توپ شماره ۹ کاستاریکا با اختلاف کمی از کنار دروازه موسلرا به بیرون رفت.

بازیکنان کاستاریکا به حملات خود ادامه دادند و در دقیقه ۳۱ باز هم موقعیت این تیم به صورت میلیمتری از کنار دروازه موسلرا به بیرون رفت.

در دقیقه ۴۴ بازی یک بار دیگر کاستاریکا شانس خود را روی ضربه کرنر امتحان کرد و این بار گونزالز که برای زدن ضربه سر خیز برداشته بود یک گام کم آورد و توپ به بیرون رفت. در برگشت دیه‌گو فورلان به دقت دروازه ناواس را نشانه گرفت اما این دروازه‌بان با دست مخالف توپ را به کرنر فرستاد تا یک صحنه جذاب دیگر در این بازی رقم بخورد.

نیمه دوم:

کاستاریکا بالاخره توانست همه چیز را برابر کند. کمپبل با حرکت در محوطه جریمه اروگوئه توانست با یک شوت در دقیقه ۵۴ دروازه موسلرایی را باز کند که در نیمه اول چند باری توپ با خوش‌شانسی از کنار دروازه‌اش گذشته بود.

کاستاریکای‌ها که پا پس نکشیدند، این بار روی یک ضربه ایستگاهی توانستد به گل دوم دست پیدا کنند. بولانوس توپی را روی دروازه ارسال کرد و دوراته در میان تجمع بازیکنان دو تیم در محوطه جریمه، تنها کسی بود که توانست به توپ برسد. او از زیر پای مدافع اروگوئه توانست با ضربه سر دروازاه موسلرا را باز کند.

کمپبل در ادامه بازی، این بار با یک شوت از راه دور در دقیقه ۶۳ دروازه اروگوئه را هدف گرفت اما شوت او از کنار دروازه به بیرون رفت.

اروگوئه‌ای‌ها پس از دفع چند حمله کاستاریکا دوباره توانستند به دروازه حریف نزدیک شوند و در متن حملات‌شان هم کاوانی قرار داشت اما دو سه بار پیاپی این ناواس بود که در مقابل کاوانی ایستادگی کرد.

در شرایطی که اروگوئه برای زدن گل تساوی تلاش می‌کرد، اورنا، بازیکن تعویضی کاستاریکا تنها چند دقیقه پس از ورودش به زمین روی پاس کمپل که از سمت راست ارسال شده بود توانست با یک ضربه در دقیقه ۸۴ دروازه موسلرا را برای سومین بار باز کند تا پیروزی تیمش در این بازی را قطعی کند.



تعداد صفحات : 68

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • تبلیغات




    ارتباط با مدیر
    ارتباط با ادمین





    
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 340
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 92
  • بازدید ماه : 45
  • بازدید سال : 7,937
  • بازدید کلی : 34,141
  • کدهای اختصاصی


    تماس با ما
    :: برنامه کامل بازی های جام جهانی ::