loading...
اخبار | ویدیو | بزرگترین پایگاه خبری جام جهانی برزیل
تبیلغات








بهروز کوچکی بازدید : 547 دوشنبه 02 تیر 1393 نظرات (4)

سلام  به بازدید کنندگان وب ستارگان برزیل

 

اول از هر چیزی ازتون تشکر میکنم که به وب سر می زنید

 

دوم اینکه با عرض پوزش تا هفت تیر وب رو نمی تونیم بروز کنیم

 

به علت امتحانای پیش رو که داریم

 

امیدوارم به بزرگی خودتون ببخشید

 

پس تا هفت تیر در پناه حق باشین

 

مدیر وب ستارگان برزیل

بهروز کوچکی بازدید : 530 یکشنبه 01 تیر 1393 نظرات (0)

 

 

دیدار شب گذشته تیم‌ ملی با حریف آمریکای جنوبی خود، هجومی‌ترین دیدار جام جهانی بود
به گزارش بیست چهارده، تیم ملی ایران فوتبال ایران در حالی شب گذشته مقابل آرژانتین کار را با شکست یک بر صفر به پایان رساند که هرگز شاگردان کی‌روش مستحق این شکست نبودند، اما نکته قابل توجه در پایان این دیدار آماری بود که از سوی فیفا ارائه شد.

بر همین اساس تا پایان ۲۹ بازی برگزار شده جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل که آخرین آن بامداد امروز بین بوسنی و نیجریه برگزار شد، دیدار تیم ملی ایران و آرژانتین با وجود اینکه تنها یک گل در آن رد و بدل شد، به عنوان هجومی‌ترین دیدار جام جهانی از سوی فیفا معرفی شده است.

با اعلام فیفا در این دیدار بازیکنان دو تیم ۱۰۷ بار به سمت دروازه‌های یکدیگر حمله کردند که در بین این تعداد، ۴ حمله انفرادی به سمت دروازه‌ها صورت گرفت. همچنین در این مسابقه بازیکنان دو تیم تنها یک بار در موقعیت آفساید قرار گرفتند.

پس از این دیدار، مسابقه تیم‌‌های نیجریه و بوسنی در رده دوم هجومی‌ترین دیدارهای جام قرار گرفت و دیدار ایتالیا و انگلیس نیز در جایگاه سوم.

در بین ۲۹ بازی برگزار شده، همچنین دیدار ایران و نیجریه در جایگاه بیست و چهارم این جدول قرار گرفت و بازی دو تیم بلژیک و الجزار در رده آخر ایستاد.

بهروز کوچکی بازدید : 515 یکشنبه 01 تیر 1393 نظرات (0)

 

 

نشریه گاردین در گزارش خود به تمجید از بازی ایران پرداخته و بازیکنان‌مان را سازمان‌یافته و خلاق نامید.
به گزارش بیست چهارده، تیم ملی فوتبال ایران در دومین دیدار خود در جام جهانی مقابل آرژانتین با تک گل لیونل مسی در دقیقه ۹۱ مغلوب شد. ایران هنوز هم شانس صعود دارد و باید در دیدار بعد بوسنی و هرزگوین را شکست داده و منتظر پیروزی آرژانتین مقابل نیجریه با اختلاف دو گل بماند.

سایت گاردین انگلیس در گزارشی از جام جهانی به رویارویی تیم‌های ایران و آرژانتین پرداخته که در زیر می‌خوانید.

«عجب جام جهانی شده است. حتا پیروزی یک بر صفر یک تیم مقابل تیم دیگر می‌تواند یک اتفاق فوق العاده باشد. در بلوهوریزنته، ایران نمایشی فوق العاده مقابل آرژانتینی داشت که بازیکنان تهاجمی خوبی در ترکیب خود دارد. ایرانی‌ها در نیمه نخست با دفاع خوب خود مانع گلزنی آرژانتینی‌ها شدند و در نیمه دوم نیز با حمله‌هایی که روی دروازه حریف نامی خود داشتند مشکل‌های زیادی برای آنها ایجاد کردند. رضا قوچان نژاد پس از کرنری که روی دروازه ایران زده شد، مسافت طولانی را طی کرد و شوتی را به سمت دروازه‌ آرژانتین زد. در حالی که تنها سه دقیقه از بازی باقی مانده بود ایران می‌توانست سه امتیاز را از آن خود کند.

فوتبال می‌تواند بی رحم باشد. در وقت‌های تلف شده بود که لیونل مسی، پس از پشت سر گذاشتن یک بازی آرام، گلزنی کرد و آرژانتین را به مرحله بعدی جام جهانی رساند. مسی با یکی از آن شوت‌های خاص خودش با داخل پای چپ، توپ را به کنج دروازه ایران فرستاد. ورزشگاه توسط هواداران آبی و سفید منفجر شد و ایرانی‌ها ناراحت شدند. تیم ملی ایران مقابل آرژانتین بسیار سازمان‌یافته و خلاق بازی کردند. آرژانتین نشان داد که مقابل چنین دفاع سازمان‌یافته‌ای نمی‌تواند خوب کار کند.»

بهروز کوچکی بازدید : 490 یکشنبه 01 تیر 1393 نظرات (0)

 

 

 درگیری دل بوسکه و فابرگاس در تمرینات تیم ملی اسپانیا جنجال ساز شد.

به گزارش بیست چهارده و به نقل از آس، دل بوسکه و فابرگاس در تمرین دیروز تیم ملی اسپانیا با یکدیگر درگیری پیدا کردند. مربی تیم ملی اسپانیا از بازیکن چلسی خواست که لباس خود را به ژابی آلونسو بدهد که سسک این کار را با حالتی تمسخرآمیز انجام داد تا بقیه اعضای تیم ملی اسپانیا با حالتی شگفت زده این اتفاق را تماشا کنند.

سسک کاملا بی حال و بی میل تمرین می کرد و دل بوسکه رفتار او را مورد سرزنش قرار داد. فابرگاس از این که توسط دل بوسکه در دو بازی اخیر تیم ملی اسپانیا زیاد مورد استفاده قرار نگرفته ، به شدت ناراضی است. بازیکن چلسی مقابل هلند در نیمه دوم به میدان آمد و در مقابل شیلی یک دقیقه هم بازی نکرد.

بهروز کوچکی بازدید : 456 یکشنبه 01 تیر 1393 نظرات (0)

 

 

 تیم ملی فوتبال نیجریه با برتری مقابل بوسنی‌وهرزگوین فرصت صعود به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل را از این تیم گرفت.

به گزارش بیست چهارده، در دور دوم مرحله گروهی رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل و از گروه F این رقابت‌ها تیم‌های نیجریه و بوسنی‌وهرزگوین به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود نیجریه به پایان رسید. نیجریه در حالی به سه امتیاز این بازی دست یافت که یک گل سالم بوسنی مردود اعلام شد، گل این تیم مشکوک به خطا بود و در دقیقه ۹۱ بازی نیز یک توپ به تیر دروازه اش برخورد کرد تا برنده شود و پس از آرژانتین دارای بیشترین شانس صعود از گروه F رقابت ها شود.

در این دیدار که از ساعت ۲:۳۰ بامداد امروز (یکشنبه) در ورزشگاه پانتانال شهر کوییابا آغاز شده بود، اودموینگه در دقیقه ۲۹ بازی برای نیجریه گلزنی کرد تا شاگردان استفان کِشی با یک گل از سد بوسنی عبور کنند.

این پیروزی برای نیجریه‌ای‌ها علاوه بر اینکه ۳ امتیاز به همراه داشت و آنها را در گروه F رقابت‌های جام جهانی ۴ امتیازی کرد، یک طلسم‌شکنی هم بود. عقاب‌ها موفق شدند پس از ۱۶ سال بار دیگر در جام جهانی به پیروزی برسند. آخرین پیروزی نیجریه در جام‌جهانی مربوط به جام جهانی ۹۸ بود.

همچنین بوسنی‌وهرزگوین که یک گلش در این بازی مورد قبول واقع نشد، در دقایق پایانی شانس جبران گل خورده را توسط ادین ژکو داشت اما این اتفاق رخ نداد تا با این شکست از دور رقابت‌های جام جهانی حذف شود. بازی آخر این تیم در مرحله گروهی برابر ایران هم تشریفاتی شد.

در دیگر دیدار این گروه آرژانتین و ایران به مصاف هم رفتند که تیم ملی کشورمان با یک گل شکست خورد. به این ترتیب ایران برای صعود از این گروه باید دل به شکست نیجریه برابر آرژانتین ببندد و خودش هم از سد بوسنی بگذرد و سه امتیاز بگیرد.

۱-آرژانتین، ۶ امتیاز

۲-نیجریه، ۴ امتیاز

۳-ایران، یک امتیاز

۴-بوسنی‌وهرزگوین، صفر امتیاز

بهروز کوچکی بازدید : 337 یکشنبه 01 تیر 1393 نظرات (0)

 

 

تیم ملی فوتبال آلمان در دیدار برابر غنا به نتیجه تساوی رضایت داد.
به گزارش بیست چهارده، تیم‌های ملی فوتبال آلمان و غنا برای برگزاری دومین دیدار خود در گروه G جام جهانی ۲۰۱۴ از ساعت ۲۳:۳۰ شنبه شب در ورزشگاه کاستلائوی شهر فورتالزا به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

در شرایطی که نیمه اول این بازی بدون گل به پایان رسید، نیمه دوم آبستن حوادث مختلفی بود. ابتدا این ماریو گوتسه بود که توانست در دقیقه ۵۱ دروازه غنا  را باز کند اما تنها پس از سه دقیقه آندره آیو اولین گل غنا را به ثمر رساند تا همه چیز مساوی شود.

آساموئا ژیان در دقیقه ۶۳ دومین گل غنا را به ثمر رساند تا با پیش افتادن تیمش همه منتظر شگفتی دیگر در جام بیستم باشند اما میروسلاو کلوزه در دقیقه ۷۱ گل تساوی آلمان را به ثمر رساند تا دوباره بازی به تساوی کشیده شود.

در ادامه دو تیم دست به حملاتی زدند که به نتیجه نرسید و در نهایت بازی با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

بهروز کوچکی بازدید : 377 یکشنبه 01 تیر 1393 نظرات (0)

 

 

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان به انتقاد از داور بازی با آرژانتین پرداخت و گفت: امیدوارم او بتواند به جهانیان، کمیته داوران و خودش جواب بدهد که چطور پنالتی ما را نگرفت.
به گزارش بیست چهارده،  کارلوس کی‌روش پس از دیدار ایران و آرژانتین گفت: به بازیکنان تیمم افتخار می‌کنم. آنها خیلی خوب کار کردند و عملکردشان مثبت بود.

وی افزود: همیشه باید اینطور بازی کنیم و نتایج خوبی داشته باشیم. باید روی قوای ذهنی خودمان کنترل بیشتری داشته باشیم و آن را پرورش دهیم.

سرمربی تیم ملی ایران گفت: اتفاقی نیفتاده و تنها باید بازیکنان‌مان را دوباره از زمین بلند کنیم.

کی‌روش  تصریح کرد: فقط یک بازیکن بزرگ می‌تواند در دقیقه ۹۲ آن ضربه را به توپ بزند و گلزنی کند. من، هم ناراحت هستم و هم عصبی، چون در این مدت بسیار کار کرده بودیم اما جالب نیست که داور چنین نقش بزرگی را در شکست یک تیم ایفا کند.

وی اظهار داشت: حرکت روی دژاگه صددرصد پنالتی بود و حتی کارت قرمز هم داشت. به خاطر همین هیچ توجیهی نمی‌تواند داشته باشد که چرا داور پنالتی ما را نگرفت. امیدوارم او بتواند به جهانیان، کمیته داوران و خودش جواب بدهد که چطور پنالتی ما را نگرفت. من اگر جای مغز و وجدان داور بودم امشب خوابم نمی‌برد چون باعث شرم خودم شده بودم.

کی‌روش ادامه داد: با کمال احترام می‌خواهم از داور بپرسم، مرد! چطور توانستی این کار را با ما انجام بدهی؟! واقعا دیگر کاری نمی‌توانم انجام بدهم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به این سوال که آیا آرژانتین با مسی می‌تواند قهرمانی در جهان را تجربه کند، خاطرنشان کرد: دوندگی ما نسبت به آرژانتینی‌ها بیشتر بود اما هم در سرعت بازیکن و هم در سرعت گردش توپ آنها از ما بهتر بودند و می‌توانستید کاملا تغییر را احساس کنید.

وی تصریح کرد: باید تمرکز خودمان را حفظ کنیم هرچند فعلا کمی عصبی هستیم چون هیچ‌کس نمی‌تواند ما را درک کند که داور چطور توانست یک پنالتی شفاف را مقابل چشمان صدها میلیون بیننده نبیند.

کی‌روش افزود: من از عملکرد بازیکنانم راضی و خوشحال هستم و همانطور که قبلا گفته بودم به برزیل نیامدیم که نقش بازنده‌های خوشحال را بازی کنیم بلکه به جام جهانی آمدیم تا برنده باشیم. فکر می‌کنم استحقاق بازیکنانم کمی بیشتر از نتیجه بازی بود.

سرمربی تیم ملی در خصوص عملکرد لیونل مسی گفت: مسی ضربه فوق‌العاده‌ای به توپ زد و فقط یک استعداد ناب می‌تواند چنین ضربه‌ای به توپ بزند. واقعا چیزی غیر از این از مسی انتظار نمی‌رفت اما با وجود تمام این صحبت‌ها ما باید تمرکز‌مان را روی بازی بعدی مقابل بوسنی و هرزگوین بگذاریم چون هنوز شانس داریم که به مرحله بعدی جام جهانی صعود کنیم.

کی‌روش در واکنش به این مسئله که گفته بود برخی از رسانه‌های دنیا اعلام کردند ۳ تیم در گروه ایران حضور دارد و تیم ملی کشورمان شانسی در جام جهانی ندارد، تاکید کرد: وظیفه ما این بود که به برزیل بیاییم و خودمان را ثابت کنیم. حالا هم اینجا هستیم تا کارمان را انجام دهیم.

بهروز کوچکی بازدید : 351 یکشنبه 01 تیر 1393 نظرات (0)

 

 

 کاپیتان تیم ملی فوتبال آرژانتین گفت: وقتی که به ایران گل زدم احساس خیلی خوبی داشتم چرا که باعث شدم به مرحله بعد صعود کنیم.
به گزارش بیست چهارده، لیونل مسی در نشست خبری پس از دیدار تیمش برابر ایران به خبرنگاران گفت: واقعیت این است که ما بازی سختی را پشت سرگذاشته‌ایم. باید صادقانه بگویم که ایران نمایش خوب و عالی داشت و راه‌های نفوذ ما را بسته بود. به همین خاطر شکستن سد دفاعی آنها سخت بود.

وی افزود: در نیمه اول ما تلاش کردیم تا بتوانیم به دروازه ایران نزدیک شویم اما آنها به خوبی دفاع کردند و برای این کار سازمان دهی شده بودند. البته ایران چند موقعیت خوب هم برای گلزنی داشت اما بازیکنان ما هوشیار بودند.

مسی در پاسخ به این پرسش که چه احساسی از زدن گل پیروزی آرژانتین داشتید گفت: به هر حال ما باید این بازی را با پیروزی به پایان می بردیم چرا که به سه امتیاز آن نیاز داشتیم. ما با این سه امتیاز خیالمان را بابت صعود راحت کردیم و به همین خاطر باید تلاش می کردیم به پیروزی برسیم. وقتی که گل زدم احساس خیلی خوبی داشتم چرا که باعث شدم به مرحله بعد صعود کنیم.

کاپیتان تیم ملی فوتبال آرژانتین در پاسخ به این پرسش که بازیکنان ایرانی شما را مهار کرده بودند گفت: آنها نه تنها من را بلکه همه بازیکنان آرژانتین را مهار کرده بودند. سیستم ایران تدافعی بود هر چند که موقعیت هایی هم داشت. به همین خاطر وقتی گل زدم لحظه فوق العاده‌ای بود.

بهروز کوچکی بازدید : 345 یکشنبه 01 تیر 1393 نظرات (0)

 

 

سایت فیفا نوشت مسی یکبار دیگر هوش خود را نشان داد و با گلی در وقت اضافه آرژانتین را برنده بازی کرد
به گزارش بیست چهارده، سایت فدراسیون جهانی فوتبال در گزارشی از بازی ایران و آرژانتین نوشت: یک گل تعجب‌برانگیز از لیونل مسی در وقت اضافه، آرژانتین را به مرحله یک هشتم نهایی برد. ستاره بارسلونایی با حرکت دیرهنگام خود باعث شد تیم آرژانتین ۶ امتیازی شده اما ایران در امتیاز یک باقی بماند.

در ادامه این گزارش عنوان شد مردان آلخاندرو سابلا بر توپ تسلط داشتند اما وقتی تیم آرژانتین به گل نرسید آگوئرو و هیگواین را از ترکیب تیم خارج کرد.

این سایت در گزارش خود عنوان کرد شاگردان کارلوس کی‌روش مجموعه‌ای طلایی و متحد نشان دادند. این تیم توسط رضا قوچان نژاد و اشکان دژاگه صاحب دو موقعیت شد و یکبار نیز پابلو زابالتا، مدافع آرژانتین دژاگه را در درون محوطه جریمه خود سرنگون کرد.

این سایت افزود: مسی یکبار دیگر هوش و استعداد خود را نشان داد و  در وقت اضافه توپ را در کنج دروازه‌ ایران قرارداد.

بهروز کوچکی بازدید : 334 یکشنبه 01 تیر 1393 نظرات (0)

 

 

دروازه‌بانان ذخیره تیم ملی فوتبال ایران پس از شکست تلخ کشورمان مقابل آرژانتین به علیرضا حقیقی دلداری دادند.
به گزارش بیست چهارده، پس از اینکه تیم فوتبال ایران در دقایق پایانی با گل لیونل مسی از آرژانتین شکست خورد، بازیکنان ایران مات و مبهوت مانده بودند و پس از سوت پایان بازی، بازیکنان همه مغموم بودند.

* علیرضا حقیقی دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران که عملکرد بسیار خوبی داشت، پس از پایان بازی بغض کرده بود و رحمان احمدی و دنیل داوری دروازه‌بانان ذخیره ایران به سمت او رفتند و به او دلداری دادند.

* طبق آماری که از این بازی منتشر شد، ۷۱ درصد توپ و میدان در اختیار آرژانتین و ۲۹ درصد در اختیار بازیکنان ایران بود.

بهروز کوچکی بازدید : 20 شنبه 31 خرداد 1393 نظرات (0)

 

 

تیم ملی فوتبال آرژانتین در شرایطی با گل دقیقه ۹۰ مسی برابر ایران به برتری رسید که داور یک پنالتی به ضرر این تیم اعلام نکرد و در اوقات اضافه بازیکنان این تیم رو به وقت تلف کردن آوردند!

به گزارش بیست چهارده، تیم ملی ملی فوتبال ایران و آرژانتین در دومین مسابقه خود از سری رقابت های مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۴ امروز از ساعت ۲۰:۳۰ به مصاف هم رفتند که در پایان آرژانتین به کمک داور و با گل دقیقه ۹۰ لیونل مسی توانست برابر ایران به برتری برسد.

بهروز کوچکی بازدید : 15 شنبه 31 خرداد 1393 نظرات (0)

 

 

 پایگاه اینترنتی "بلیچر ریپورت" اشکان دژآگه را یکی از شش ستاره بازی‌های امشب و بامداد فردا معرفی کرد.

به گزارش بیست چهارده، رقابت‌های جام جهانی امشب و بامداد فردا با برگزاری سه دیدار ادامه می‌یابد.

پایگاه اینترنتی "بلیچر ریپورت" شش ستاره احتمالی بازی‌های امشب و بامداد فردا (یکشنبه) را معرفی کرد که نام اشکان دژآگه نیز در این فهرست به چشم می‌خورد.

* آنخل دی ماریا- آرژانتین

* ماریو گوتسه – آلمان

* اشکان دژآگه – ایران

* یان اوبی میکل – نیجریه

* آساموآ ژیان – غنا

* ادین ژکو – بوسنی و هرزگوین

اشکان دژآگه

دژآگه در اولین دیدار تیم ملی ایران در سمت چپ به بازی گرفته شد تا بتواند قوچان‌نژاد را تغذیه کند. او در تیم فولام نیز در بازی‌های این فصل در این منطقه بازی کرد. دژآگه در بازی برابر آرژانتین می‌تواند امید اصلی تیم ملی ایران باشد. ها‌فبک ۲۷ ساله که سابقه بازی برای تیم زیر ۲۱ سال آلمان را در کارنامه خود دارد، این فصل در فولام عملکرد خوبی داشت. سرعت و دقت دژآگه می‌تواند امتیاز مثبتی برای ایران در بازی با آرژانتین باشد. او تاکنون چهار گل ملی در کارنامه خود دارد.

بازیکنان آرژانتین قطعا باید در بازی با ایران تمرکز ویژه‌ای روی این بازیکن داشته باشند.

بهروز کوچکی بازدید : 25 شنبه 31 خرداد 1393 نظرات (0)

 

 

یک روزنامه برزیلی در آستانه دیدار آرژانتین - ایران نوشت که هواداران آلبی سلسته به دلیل مشکلات مالی مجبور شده‌اند در خیابان چادر بزنند.

به گزارش بیست چهارده، از شهر بلوهوریزنته که میزبان دیدار آرژانتین و ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ است به عنوان شهری یاد می‌شود که آرژانتینی‌های زیادی دارد. حتی گفته شده در بازی امشب که در ورزشگاه مینیه‌رو برگزار می‌شود، تعداد هواداران آلبی سلسته از هواداران تیم ملی ایران بیشتر خواهد بود و این موضوع کاملاً مشهود است.

با توجه به این مسائل و حضور آرژانتینی‌ها در شهر بلوهوریزنته، پیش از برگزار این دیدار در گروه F جام جهانی یکی از روزنامه‌های برزیلی از زاویه دیگری به دیدار آرژانتین - ایران پرداخته است. این روزنامه برزیلی با اشاره به اینکه آرژانتینی‌های زیادی در سرزمین فوتبال حضور دارند، نوشته است: خیلی از آرژانتینی‌هایی که در برزیل حاضر هستند و اکنون هم می‌خواهند بازی تیم ملی کشورشان برابر ایران را تماشا کنند، به دلیل مشکلات مالی چندان وضع خوبی ندارند و به ناچار در خیابان‌ها چادر زده‌اند.

این روزنامه برزیلی ادامه داده است: مشکلات آرژانتینی‌ها در حالی است که ایران اکنون با تحریم‌های جهانی دست و پنجه نرم می‌کند اما با تمام این مسائل تیم ملی فوتبال این کشور و هواداران ایرانی با حمایت‌های خوبی به جام جهانی آمده‌اند.

نکته دیگری که روزنامه‌های برزیلی به آن اشاره کرده و پیش از دیدار آرژانتین - ایران به آن پرداخته‌اند اختلافات در آلبی سلسته است که گفته می‌شود بین لیونل مسی و آلخاندور سابیا اختلافات شدیدی وجود دارد.

به گزارش تسنیم، دیدار آرژانتین - ایران از دور دوم مرحله گروهی رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۴ امشب و از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه مینیه‌رو برگزار می‌شود.

بهروز کوچکی بازدید : 20 شنبه 31 خرداد 1393 نظرات (0)

 

 

 پلیس برزیل می‌خواهد مانع ورود تماشاگران آشوبگر آرژانتینی به شهر بلوهوریزنته شود.
به گزارش بیست چهارده ،پلیس برزیل تدارکات امنیتی بسیار بیشتری برای بازی آرژانتین - ایران در نظر گرفته است. این بار نه تنها بازرسی پلیس در سطح شهر بلکه در مسیرهای ورودی به شهر بلوهوریزنته هم وجود دارد.

شبکه‌های تلویزیونی برزیل گزارشی را از اقدامات پلیس و نیروهای امنیتی این کشور در این زمینه پخش کردند که پلیس با ایجاد ایست بازرسی در شهر بلوهوریزنته وضعیت و مدارک تماشاگرانی که برای بازی آرژانتین - ایران به این شهر آمدند را با دقت و سختگیری بررسی می‌کند.

با توجه به درگیری‌های پیش آمده توسط برخی هواداران آرژانتینی در دیدار این تیم با بوسنی نیروهای پلیس برزیل تصمیم دارند تا مانع ورود افراد آشوبگر به بلوهوریزنته شوند.

بهروز کوچکی بازدید : 25 شنبه 31 خرداد 1393 نظرات (0)

 

 

سایت فیفا دوباره از علیرضا جهانبخش به عنوان یکی از مستعدترین بازیکنان جام جهانی نام برد.
به گزارش بیست چهارده ، سایت رسمی فیفا توجه مخاطبانش را به دیدن پنج بازیکن جوان در بازی های امشب جام جهانی جلب کرد که یکی از این نفرات علیرضا جهانبخش ، بازیکن تیم ملی ایران است.
سایت فیفا نوشت:" علیرضا جهانبخش ، بازیکن تیم ملی ایران امشب به دنبال زدن اولین گل ملی خود در جام جهانی برزیل خواهد بود."
چهار گزینه دیگر سعد کولاشیناچ ، از تیم بوسنی و هرزگوین ، ژولیان درکسلر و ماتیاس گینتر از آلمان و کنت اومرو از نیجریه هستند.

بهروز کوچکی بازدید : 24 شنبه 31 خرداد 1393 نظرات (0)

 

 

بازیکن سابق تیم ملی هلند در گفت و گو با روزنامه‌ "تلگراف" این کشور درباره مهاجم تیم ملی ایران سخن گفت.
به گزارش بیست چهارده ،رضا قوچان نژاد یکی از بازیکنانی است که کارلوس کی‌روش او را از فوتبال اروپا کشف کرد و به تیم ملی ایران آورد.
این بازیکن که در تیم‌های پایه هلند بازی کرده، نقش مهمی در صعود ایران به جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل داشت.
قوچان نژاد زمانی که سن و سالی نداشت، ایران را ترک کرد و به هلند رفت. او در آنجا تحصیلاتش را در رشته علوم سیاسی ادامه داد و به فوتبال تنها به عنوان تفریح نگاه می‌کرد تا این که با مارک اوفرمارس آشنا شد و این بازیکن سابق تیم ملی هلند قوچان نژاد را به فوتبال بازی کردن ترغیب کرد.
مارک اوفرمارس درباره رضا قوچان نژاد، مهاجم تیم ملی ایران گفت: می‌توانید بگویید که من فوتبال قوچان نژاد را زنده کردم. رضا، زمانی که در ابتدای دوران فوتبالش بود دچار یک مصدومیت سنگین شد و پس از آن تصمیم گرفت تا به درسش بپردازد. او به من گفت که دیگر در فوتبال آینده‌ای ندارد و می‌خواهد تمام تمرکزش را معطوف به درسش کند. من با او خیلی صحبت کردم. همچنین با خانواده‌اش نیز صحبت کردم و در نهایت موفق شدم او را ترغیب کنم تا در کنار درسش، فوتبال را نیز ادامه دهد.
اوفرمارس در ادامه گفت: خیلی خوشحالم که می‌بینم اکنون رضا در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل حضور دارد. برای او خیلی خوشحالم. برای من نیز باورش سخت بود که قوچان نژاد به چنین جایگاهی برسد.
رضا قوچان نژاد در بازی ایران برابر نیجریه به میدان رفت و بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت، او امشب (شنبه) نیز به احتمال زیاد تک مهاجم کارلوس کی‌روش در زمین مسابقه خواهد بود.

بهروز کوچکی بازدید : 17 شنبه 31 خرداد 1393 نظرات (0)

 

 

رسانه‌های کشور برزیل با پرداختن به دیدار آرژانتین - ایران از تیم ملی فوتبال کشورمان به عنوان تیمی شگفتی‌ساز یاد کردند.
به گزارش بیست چهارده ،بازی آرژانتین - ایران از ساعت ۲۰:۳۰ امشب در حالی در شهر بلوهوریزنته و ورزشگاه مینیه‌رو برگزار می‌شود که این دیدار بر خلاف دیدار اول تیم ملی برابر نیجریه مورد توجه قرار دارد.

رسانه‌های برزیلی در دور اول مرحله گروهی رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۴ از دیدار ایران - نیجریه استقبال چندانی نداشتند اما این بار دیدار تیم ملی کشورمان برابر آرژانتین به یکی از سوژه‌های اصلی مطبوعات و رسانه‌های این کشور تبدیل شده است.

برنامه‌های خبری مختلف تلویزیون برزیل از روز گذشته (جمعه) به تحلیل دیدار ایران و آرژانتین پرداخته‌اند که از یک طرف آرژانتین را تیم مدعی اصلی قهرمانی می‌نامند و از ایران به عنوان تیمی ناشناخته که می‌تواند شگفتی‌ساز شود یاد می‌کنند.

همچنین بعد از برتری تیم کاستاریکا برابر ایتالیا که روز گذشته اتفاق افتاد، در افکار عمومی شنیده می‌شود ایران هم می‌تواند مانند کاستاریکا شگفتی‌ساز شود و برابر آرژانتین نتیجه بگیرد.

روزنامه گلوبال برزیل نیز که یکی از مهمترین روزنامه‌های این کشور محسوب می‌شود، با اشاره به دیدار آرژانتین - ایران نوشته است: ایران به عنوان تیمی ناشناخته است که اکنون در میان مردم برزیل محبوب شده است.

بهروز کوچکی بازدید : 26 شنبه 31 خرداد 1393 نظرات (0)

 

 

کارشناس داوری فوتبال کشور گفت: تکنولوژی سیستم هوشمند دروازه ها مهمترین عامل در تشخیص صحیح گل دقیقه ۴۴ کاستاریکا به ایتالیا بود.
به گزارش بیست چهارده ، نوذر رودنیل روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تشخیص گل تیم فوتبال کاستاریکا به ایتالیا در دقیقه ۴۴ به صورت طبیعی و بدون کمک سیستم هوشمند تقریبا غیرممکن بود.از آن جا که داور شیلایی بازی ایتالیا و کاستاریکا در این بازی قضاوت قابل قبولی نداشت و در صورتی که تکنولوژی به کمکش نمی آمد این قضاوت برای داور شیلایی مساله دار می شد.
کارشناس داوری فوتبال کشور خاطرنشان کرد: در دقیقه ۴۲ این بازی خطای مسلم پنالتی به نفع کاستاریکا از چشم داور پنهان ماند. همچنین خطای بازیکن شماره سه ایتالیا بر روی بازیکن کاستاریکا به دلیل گرفتن موقعیت گل مسلم از حریف نیز باید با کارت قرمز جریمه می شد که این صحنه از سوی داور هیچ عکس العملی نداشت.
وی اعلام شدن ضربه دروازه در دقیقه ۱۷ در موقعیت کرنر بر علیه ایتالیا را از دیگر اشتباهات داوری این دیدار اعلام کرد.
تیم ملی فوتبال ایتالیا که یکی از مدعیان قهرمانی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل است جمعه شب برابر تیم کاستاریکا با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.

بهروز کوچکی بازدید : 21 شنبه 31 خرداد 1393 نظرات (0)

 

 

 تیم فوتبال اکوادور در دومین دیدار خود مقابل هندوراس به برتری رسید تا تکلیف تیم‌های صعود کننده به به هفته پایانی مرحله گروهی کشیده شود.

به گزارش بیست چهارده، دیدار تیم‌های فوتبال هندوراس و اکوادور از گروه پنجم رقابت‌های جام جهانی از ساعت ۲ و ۳۰ دقیقه بامداد به وقت تهران آغاز شد که دو تیم در پایان ۴۵ دقیقه اول به تساوی یک بر یک رضایت دادند. کاستلی ۳۱ برای هندوراس و انر والنسیا ۳۴ برای اکوادور در این نیمه گلزنی کردند.

در دومین دقیقه از وقت‌های تلف شده نیمه نخست بنگتسون با دست دروازه اکوادور را باز کرد که داور خطای هند وی را اعلام کرد و یک اخطار نیز به وی داد.

در جریان نیمه دوم تیم فوتبال هندوراس در دقیقه ۶۳ به گل دست یافت اما داور به نشانه آفساید آن را مردود اعلام کرد. در ادامه اکوادور بار دیگر توسط انر والنسیا به گل رسید. این بازیکن در دقیقه ۶۵ گل دوم خود و تیمش را وارد دروازه هندوراس کرد.

والنسیا اولین بازیکن اکوادوری است که توانست در یک بازی جام جهانی ۲ گل به ثمر برساند.

قضاوت این دیدار برعهده بنجامین از استرالیا بود. وی به برناردز و بنگتسون از هندوراس و آنتونیو والنسیا، انر والنسیا و مونترو از اکوادور کارت زرد نشان داد.

اکوادور با این برد ۳ امتیازی شد و شانس خود را برای صعود به مرحله بعدی مسابقات حفظ کرد. در صورتی که این تیم بتواند در دیدار پایانی مرحله گروهی فرانسه را شکست دهد و در طرف مقابل هم سوئیس بتواند هندوراس را در بازی بعدی شکست دهد، ۳ تیم ۶ امتیازی خواهند شد که کار به تفاضل گل خواهد کشید. همچنین هندوراس هم شانس برای صعود دارد چرا که اگر در دیدار پایانی فرانسه، اکوادور را شکست دهد و هندوراس هم بتواند سوئیس را مغلوب کند صعود شاگردان دشان به عنوان تیم اول قطعی خواهد شد و تکلیف ۳ تیم دیگر که ۳ امتیازی هستند را تفاضل گل مشخص خواهد کرد.

جدول رده‌بندی این گروه به شرح زیر است:

۱- فرانسه ۶ امتیاز تفاضل گل ۶

۲- اکوادور ۳ امتیاز تفاضل گل صفر

۲- سوئیس ۳ امتیاز تفاضل گل ۲-

۴- هندوراس بدون امتیاز تفاضل گل ۴-

بهروز کوچکی بازدید : 17 شنبه 31 خرداد 1393 نظرات (0)

 

 

رسانه‌های کاستاریکایی با انتقاد از تصمیم فیفا برای گرفتن تست دوپینگ از ۷ بازیکن این کشور نوشتند که فیفا به این تیم شک دارد.
به گزارش بیست چهارده ، پس از پایان دیدار تیم‌های کاستاریکا و ایتالیا و با دستور مقامات فیفا، ۷ بازیکن کاستاریکا تست دوپینگ دادند.

بعد از هر بازی معمولا دو یا سه بازیکن از هر تیم برای انجام تست دوپینگ از سوی مسئولان فراخوانده می‌شوند اما پس از پیروزی کاستاریکا مقابل ایتالیا ۷ بازیکن این تیم تست دوپینگ دادند که به نوعی نشان دهنده شک و تردید فیفا درباره این تیم است. البته این مساله مشکل قانونی ندارد و ماموران دوپینگ می‌توانند از هر یازده بازیکن تست بگیرند. اما رسانه‌های کاستاریکایی این حرکت افسران ضددوپینگ را ناشی از بی اعتمادی آنها دانستند و با انتقاد از این تصمیم فیفا نوشتند که "فیفا به کاستاریکا شک دارد".

 برایان روئیز، مایکل وارانتس، کیلور ناواس، سلسو بورخس، کریستیان بولانیوس و دیگو کالوو بازیکنان کاستاریکا بودند که بعد از بازی تست دوپینگ دادند.

 کاستاریکا با پیروزی برابر اروگوئه و ایتالیا با ۶ امتیاز در صدر قرار دارد و صعود خود را از گروه مرگ قطعی کرده است.

بهروز کوچکی بازدید : 20 شنبه 31 خرداد 1393 نظرات (0)

 

 

فرانسه با پیروزی پرگل برابر سوئیس صعود خود را به مرحله بعدی قطعی کرد.
به گزارش بیست چهارده ،در سومین دیدار از گروه E جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل، امشب (جمعه) از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران، تیم‌های ملی فرانسه و سوئیس در ورزشگاه فونته‌نوای شهر سالوادور به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با نتیجه ۵ بر ۲ به سود فرانسه به پایان رسید. اولیویه ژیرو (۱۷)، بلای متیودی (۱۸)،‌ والوئنا(۴۰)،‌ بنزما(‌۶۷ ) و سیسوکو (۷۳) گل‌های فرانسه را به ثمر رساندند. گل‌های سوئیس را هم بلریم ژمایلی (۷۱) و گرانیه ژاکا (۸۹) وارد دروازه فرانسه کردند.

نیمه اول:

نیمه نخست بازی با حملات خروس‌ها آغاز شد. فرانسوی‌ها بازی را هجومی شروع کردند و در سمت مقابل سوئیس بازی دفاعی محتاطانه با نیم‌نگاهی به ضدحملات را در دستور کار قرار داد.  زور بازی هجومی خروس‌ها اما به تاکتیک‌های دفاعی شاگردان اوتمار هیتسفلد چربید و در دقیقه ۱۷ بود که فرانسه مزد بازی بهترش را با فرو ریختن دروازه سوئیس گرفت.

یکی از حملات شاگردان دیدیه دشان به یک کرنر منجر شد، کرنری که متیو والبونا آن را روی سر اولیویه ژیرو فرستاد تا مهاجم تیم آرسنال با یک ضربه سر زیبا گل اول بازی را به ثمر برساند. این گل یکصدمین گل فرانسه در تاریخ جام‌‌ جهانی بود.

لحظاتی از شادی گل ژیرو و کاشته شدن توپ در میانه میدان نگذشته بود که خروس‌ها شوک دیگری را به اوتمار هیتسفلد و شاگردانش وارد و دومین گل را به نام خود ثبت کردند.

این بار بلای متیودی، هافبک تیم پاری‌سن‌ژرمن بود که در دقیقه ۱۸ گلزنی کرد. اشتباه والون بهرامی، هافبک سوئیس در ارسال پاس به هم‌تیمی‌اش، کریم بنزما مهاجم رئال مادرید را صاحب توپ کرد و او با یک پاس عمقی برای متیودی او را با دروازه‌بان حریف که جای‌گیری اشتباهی داشت تک به تک کرد تا گل دوم را به ثمر برساند.

با وجود به ثمر رساندن دو گل متوالی در عرض دو دقیقه، عطش فرانسه برای به ثمر رساندن گل سوم فروکش نکرد و این تیم چند بار دیگر حملاتی را روی دروازه سوئیس ترتیب داد که در یکی از آنها بنزما موقعیتی ایده‌آل برای گلزنی را از دست داد.

در سمت مقابل سوئیسی که شوکه شده بود کمی طول کشید تا به خود بیاید و در دقیقه ۲۷ بازی هم توانست دروازه فرانسه را باز کند اما کمک داور این گل را آفساید و مردود اعلام کرد.

پس از این موقعیت کنترل بازی دوباره به دست فرانسوی‌ها افتاد و در دقیقه ۳۳ بود که طی یکی از حملات این تیم، بنزما توپ را به محوطه جریمه سوئیس رساند، جایی که خطای یوهان ژورو، مدافع حریف او را سرنگون کرد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد. بنزما خود پشت این ضربه پنالتی ایستاد و توپ را درست به همان جایی فرستاد که بناگلیو، سنگربان سوئیس شیرجه زده بود. در ریباند این ضربه یوهان کابایه فرصتی استثنایی برای گلزنی داشت اما او مقابل دروازه خالی حریف توپ را به تیرک افقی کوبید تا اختلاف دو تیم بیش از دو گل نشود.

این اتفاق اما در دقیقه ۴۰ بازی رخ داد زمانی که در یک ضدحمله برق‌آسا از سوی فرانسوی‌ها والبوئنا توپ ارسالی اولیویه ژیرو را از سمت چپ میدان به تور دروازه سوئیس چسباند تا خروس‌ها با یک پیروزی قاطعانه راهی رختکن شوند.

نیمه دوم:

در این نیمه کمی از عطش فرانسوی‌ها فروکش کرد و بیش از نیمه اول تمرکزشان را روی ضدحمله گذاشتند تا از غفلت بازیکنان سوئیس استفاده کنند. این روند حدود ۱۵ دقیقه ابتدایی نیمه نخست را شامل می‌شد تا اینکه در ادامه خروس‌ها سعی کردند حریف را در زمین خود پرس کنند و به آنها کمتر اجازه نفوذ بدهند.

دقیقه ۶۷ بازی یک حمله دیگر از فرانسوی‌ها آب سردی بود بر پیکره سوئیس. کریم بنزما روی سانتری که پوگبای تازه نفس پس از گذشت ۴ دقیقه از ورودش به زمین ارسال کرد توانست با یک ضربه برای چهارمین بار دروازه سوئیس را باز کند.

پوگبا بار دیگر در متن حمله فرانسه قرار گرفت. او بنزما را پشت محوطه جریمه صاحب توپ کرد و او هم سیسوکو را در محوطه جریمه صاحب توپ کرد تا در دقیقه ۷۳ پنجمین گل فرانسه هم به ثمر برسد.

سوئیس با گل‌هایی بلریم ژمایلی (۷۱) و گرانیه ژاکا (۸۹) به ثمر رساندند اختلاف را کم کرد , نتیجه بازی را ۵ بر ۲ به سود فرانسه کرد.

بهروز کوچکی بازدید : 19 شنبه 31 خرداد 1393 نظرات (0)

 

 

هافبک تیم ملی ایتالیا در بازی برابر کاستاریکا مصدوم شد و ممکن است بازی مرگ و زندگی آتزوری را برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۱۴ از دست بدهد.
به گزارش بیست چهارده ،بازی شب گذشته (جمعه) تیم‌های ملی ایتالیا و کاستاریکا در گروه D جام جهانی ۲۰۱۴ در شرایطی با شکست یک بر صفر آتزوری به پایان رسید که دانیله دروسی، هافبک لاجوردی‌پوشان میدان را لنگان‌لنگان به سمت رختکن ترک کرد.

هافبک تیم رم که در این جدال ۹۰ دقیقه در میدان حضور داشت همچون بازی قبلی آتزوری برابر تیم ملی انگلیس در پستی جدید میان خط میانی و خط دفاع قرار گرفته بود.

آخرین گزارش‌ها حاکی از آن است که دروسی پس از بازی تیمش در شهر رسیفه لنگان‌لنگان سوار اتوبوس تیم ملی ایتالیا شده است. گفته می‌شود که او از ناحیه ساق پا آسیب دیده است،‌ آسیب دیدگی که می‌تواند او را از بازی سه‌شنبه هفته پیش رو برابر اروگوئه محروم کند.

ایتالیا برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی باید از اروگوئه حداقل یک تساوی بگیرد.

بهروز کوچکی بازدید : 21 شنبه 31 خرداد 1393 نظرات (0)

 

 

 تیم ملی فوتبال ایتالیا با شکست برابر کاستاریکا صعود خود به دور دوم جام جهانی ار در هاله ای از ابهام قرار داد و حذف تیم انگلیس از مرحله گروهی را هم قطعی کرد.

به گزارش بیست چهارده ، تیم های فوتبال ایتالیا و کاستاریکا طی یکی از رقابت های گروه D مرحله گروهی جام جهانی امشب از ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران به مصاف هم رفتند که در پایان این بازی کاستاریکا موفق شد با یک گل حریف نامدار خود را شکست دهد و با ۶ امتیاز صعود خود به مرحله بعدی جام جهانی ۲۰۱۴ را قطعی کند.

در دقیقه ۴۴ نیمه اول این بازی یک دقیقه بعد از آنکه داور از اعلام یک ضربه پنالتی مسلم به سود کاستاریکا خودداری کرد این روییز کاپیتان کاستاریکا بود که یک ضربه سر زیبا به زیر تیرک دروازه ایتالیا زد و توپ بعد از برخورد با تیر پشت خط دروازه فرود آمد و به کمک تکنولوژی خط دروازه گل اول کاستاریکا اعلام شد.


در نیمه دوم نیز ایتالیایی‌ها نتوانستند موقعیت چندان خطرناکی روی دروازه حریف خلق کنند و در پایان کاستاریکا توانست دست به یک کار بزرگ بزند و حریف نام‌دار خود را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد.

داور این دیدار انریکه اوسز از شیلی بود. وی به بالوتلی از ایتالیا و کوبرو از کاستاریکا کارت زرد نشان داد.

ایتالیا در اولین دیدار خود توانست انگلیس را ۲ بر یک شکست دهد و کاستاریکا نیز با خلق شگفتی با نتیجه ۳ بر یک از سد اوروگوئه گذشت. کاستاریکا با خلق دومین شگفتی ۶ امتیازی شد و صعود خود را به مرحله بعدی قطعی کرد. ایتالیا ۳ امتیازی باقی ماند. انگلیس نیز بدون امتیاز در قعر جدول باقی ماند و از دور مسابقات حذف شد. پیش از این تیم فوتبال اسپانیا نیز از دور مسابقات حذف شده بود.

بهروز کوچکی بازدید : 20 جمعه 30 خرداد 1393 نظرات (0)

 

 

 تیم‌های فوتبال ژاپن و یونان با تساوی مقابل یکدیگر کارشان برای صعود به دور دوم جام جهانی ۲۰۱۴ سخت‌تر شد.

به گزارش بیست چهارده، جدال تیم‌های ژاپن و یونان در دور دوم مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل که در نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان رسیده بود، در نیمه دوم بسیار جذاب دنبال شد و هر دو تیم به ویژه فشار زیادی را روی دروازه یونان آوردند، اما توپی از دروازه‌‌ها عبور نکرد تا در نهایت بازی بدون گل مساوی به پایان برسد.

هر دو تیم که بازی نخست خود را واگذار کرده بودند با این نتیجه یک امتیازی شدند و کارشان برای صعود به مرحله بعدی دشوارتر شد و در عوض کلمبیا صعود خود را با این نتیجه قطعی کرد.

کاتسورانیس، کاپیتان تیم فوتبال یونان در دقیقه ۳۸ بازی با دریافت دومین کارت زرد خود از بازی اخراج شد و این تیم ۵۲ دقیقه ۱۰ نفره بازی کرد.

ترکیب ژاپن : کاواشیما ، اوچیدا ، هوندا ، ناگاتومو ، اوکازاکی ، اوکوبو ، کونو ، یاماگوچی ، هاسبه(اندو ۴۶) ، اوساکو(شینجی کاگاوا ۵۷) و یوشیدا.
ترکیب یونان : کارنزیس ، مانیاتیس ، مانولاس ، ساماراس ، کانه(سالپینگیدیس ۸۱) ، میتروگلو(گکاس ۳۵) ، توروسیدیس ، فتفازیدیس(کاراگونیس ۴۱) ، سوکراتیس ، چولواس و کاتسورانیس.

دیگر دیدار گروه c را تیم های کلمبیا برگزار کردند که این مسابقه با نتیجه ۲ بر یک به سود کلمبیا به پایان رسید.

بهروز کوچکی بازدید : 23 جمعه 30 خرداد 1393 نظرات (0)

 

 

دیدار تیم‌های انگلیس و اروگوئه با برتری اروگوئه به پایان رسید تا شاگردان هاجسون خیلی زود با جام جهانی وداع کنند.
به گزارش بیست چهارده ،تیم‌های انگلیس و اروگوئه در گروه D رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل از ساعت ۲۳:۳۰ به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۲ بر یک اروگوئه به پایان رسید. لوئیس سوارز در دقایق ( ۳۹ و ۸۵) برای اروگوئه گل زد و وین رونی در دقیقه ۷۵ تک گل بی‌ثمر انگلیس را به ثمر رساند.

نیمه اول:

بازی با حملات تیم اروگوئه آغاز شد و لوئیس سوارز که در بازی اول اروگوئه مقابل کاستاریکا به دلیل مصدومیت غایب بود، دقیقه ۴ بازی یورش خطرناکی به سمت راست انگلیس داشت که با عکس‌العمل جو هارت دروازه‌بان انگلیس توپ به کرنر رفت. یک دقیقه بعد، سوارز ضربه کرنر را نیز به شکلی خطرناک به روی دروازه انگلیس فرستاد که مدافعان انگلیس توپ را دفع کردند.

پس از این دقایق، انگلیسی‌ها از شوک حملات اروگوئه خارج و دقیقه ۹ با خطای مدافع اروگوئه صاحب ضربه آزاد شدند که وین رونی ضربه زیبایی زد که توپ با فاصله اندک از کنار تیر دروازه به بیرون رفت. دقیقه ۱۵، رودریگوئز می‌رفت تا در هفتاد و پنجمین بازی ملی خود برای اروگوئه گلزنی کند اما توپ او با فاصله میلیمتری از بالای دروازه انگلیس به اوت رفت.

دقیقه ۳۱، انگلیس نزدیک نقطه کرنر صاحب ضربه ایستگاهی شد که وین رونی با ضربه سر توپ را از فاصله نزدیک به تیر دروازه اروگوئه زد تا نتواند طلسم گل نزدن خود در جام جهانی را بشکند. ۷ دقیقه بعد ارسال زیبای کاوانی به روی دروازه انگلیس با ضربه سر سوارز باعث شد تا اروگوئه به گل برسد. این سی و نهمین گل ملی سوارز بود که پس از مدتی مصدومیت با گل به مسابقات بازگردد. این نتیجه تا پایان ۴۵ دقیقه نخست باقی ماند تا دو تیم با همین نتیجه به رختکن بروند.

نیمه دوم:

نیمه دوم هم با حملات  اروگوئه آغاز شد. مانند نیمه نخست، سوارز ضربه خطرناکی به سمت دروازه انگلیس فرستاد که جو هارت توپ را با زحمت به بیرون فرستاد. دقیقه ۵۱ توپ عمقی به کاوانی رسید که این بازیکن نتوانست از موقعیت بدست آمده استفاده کند و توپ را به بیرون زد. یک دقیقه بعد، نوبت انگلیسی ها بود که خودی نشان دهند. رونی نزدیک نقطه پنالتی با پای چپ شوتی به سمت دروازه اروگوئه زد که دروازه‌بان اروگوئه توپ مهاجم انگلیس را دفع کرد.

بازی تا دقیقه ۷۵ بدون اتفاق خاصی روی دروازه‌ها ادامه داشت تا اینکه وین رونی از یورش جانسن توپ ارسالی این بازیکن را وارد دروازه اروگوئه کرد تا هم تیمش گل خورده را جبران کند و هم طلسم گل نزدن خود در جام جهانی را بشکند. ۲ دقیقه بعد انگلیس می‌توانست گل دوم را به ثمر برساند اما دروازه‌بان اروگوئه مانع این کار شد.

در حالی که انگلیسی‌ها به زدن گل دوم خوش‌بین بودند، دقیقه ۸۵ دروازه‌بان اروگوئه توپ را به میانه‌های میدان فرستاد و کاوانی باز هم سوارز را در موقعیت مناسب قرار داد تا این بازیکن با ضربه زیبا توپ را وارد دروازه انگلیسی‌ها کند. پس از این دقایق انگلیسی‌ها نتوانستند گل خورده را جبران کنند تا پس از اسپانیا دومین تیم مدعی بزرگ باشند که از این صعود به مرحله بعدی باز می‌مانند و حذف می‌شوند.

اروگوئه هم با این برد ۳ امتیازی شد. دیگر دیدار این گروه ساعت ۲۰:۳۰ جمعه بین ایتالیا و کاستاریکا برگزار می‌شود.

بهروز کوچکی بازدید : 19 جمعه 30 خرداد 1393 نظرات (0)

 

 

دیدار تیم‌های فوتبال کلمبیا و ساحل‌عاج با پیروزی شاگردان پکرمن به پایان رسید.
به گزارش بیست چهارده ،تیم‌های کلمبیا و ساحل‌عاج در چارچوب مسابقات گروه C جام جهانی ۲۰۱۴ از ساعت ۲۰:۳۰ امشب به وقت تهران در ورزشگاه ناسیونال شهر برازیلیا برزیل به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه ۲ بر یک به سود کلمبیا به پایان رسید.

نیمه اول:

نیمه اول با برتری کلمبیا همراه بود. شاگردان پکرمن نبض بازی را در اختیار داشتند و در دقیقه ۲۸ توسط گوتیئرز می‌توانستند دروازه ساحل‌عاج را باز کنند اما مهاجم کلمبیا با بی‌دقتی این موقعیت را از دست داد. ۳ دقیقه بعد ساحل‌عاج می‌توانست دروزاه کلمبیا را باز کند اما این حمله هم به جایی نرسید.

نیمه دوم:

با شروع نیمه دوم باز هم کلمبیا توپ و میدان را در اختیار داشت هرچند ساحل‌عاج هم حملاتی را روی دروازه کلمبیا ترتیب داد. حملات کلمبیا ادامه داشت تا اینکه در دقیقه ۵۸ کواردادو توپ را به تیر دروازه ساحل‌عاج زد.

در دقیقه ۶۳ و ۳ دقیقه بعد از حضور دروگبا در زمین رودریگوئز روی ارسال کرنر کواردادو با یک ضربه سر دیدنی دروازه ساحل‌عاج را باز کرد. ۶ دقیقه بعد از این گل و روی اشتباه مدافعان ساحل‌عاج کوئینترو گل دوم کلمبیا را به ثمر رساند تا خیال شاگردان پکرمن راحت شود.

در شرایطی که هواداران کلمبیا در حال شادی کردن بودند ژروینیو روی یک حرکت فردی زیبا در دقیقه ۷۳ برای ساحل‌عاج گلزنی کرد تا اختلاف به حداقل برسد اما این گل فایده‌ای نداشت و ساحل‌عاج با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد.

کلمبیا با این برد همانند هلند و شیلی ۶ امتیازی شد و تا حدود زیادی حضورش در مرحله بعدی را قطعی کرد.

بهروز کوچکی بازدید : 24 جمعه 30 خرداد 1393 نظرات (0)

 

 

در رده‌بندی بهترین بازیکنان جام جهانی ۲۰۱۴ و در بین بازیکنان ایران،‌ مهرداد پولادی بیشترین امتیاز را کسب کرده و دژاگه، شجاعی و جهانبخش در رده‌های پایینی این جدول قرار گرفته‌اند.

به گزارش بیست چهارده، پس از اینکه دور اول بازی‌های مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل به اتمام رسید سایت فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) اقدام به انتشار رده‌بندی بهترین بازیکنان کرد که در این فهرست مهرداد پولادی که نامش در تیم منتخب دور اول مرحله گروهی هم بود با کسب ۹،۷ امتیاز پس از توماس مولر در مکان دوم قرار دارد.

جایگاه بازیکنان تیم ملی ایران در این رده‌بندی به شرح زیر است:

رده دوم: مهرداد پولادی ۹،۷ امتیاز

رده پنجاه ‌و‌یکم: سیدجلال حسینی ۸،۵۵ امتیاز

رده پنجاه ‌و‌ چهارم: علیرضا حقیقی ۸،۵۱ امتیاز

رده شصت ‌و پنجم: جواد نکونام ۸،۳۴ امتیاز

رده هفتاد ‌و سوم: پژمان منتظری ۸،۲۳ امتیاز

رده هشتاد ‌و‌ دوم: احسان حاج‌صفی ۸،۱۱ امتیاز

رده صد و بیست و هشتم: رضا قوچان‌نژاد ۷،۵۳ امتیاز

رده صدو پنجاه و چهارم: آندرانیک تیموریان ۷،۲۳ امتیاز

رده صد و نود و نه: امیرحسین صادقی ۶،۷۴ امتیاز

رده دویست و پنج: خسرو حیدری ۶،۶۷ امتیاز

رده دویست و شصت و چهار: اشکان دژاگه ۶،۰۳ امتیاز

رده سیصد و هشتاد و چهار (مشترک): علیرضا جهانبخش ۴،۵۵ امتیاز

رده سیصد و هشتاد و چهار (مشترک): مسعود شجاعی ۴،۵۵ امتیاز

بهروز کوچکی بازدید : 23 جمعه 30 خرداد 1393 نظرات (0)

 

 

تیم ملی کامرون با شکست مقابل کرواسی، سومین تیم حذف شده از جام جهانی لقب گرفت.

به گزارش بیست چهارده، با شکست تیم ملی کامرون مقابل تیم ملی کرواسی، این تیم آفریقایی هم به اسپانیا و استرالیا پیوست تا سومین تیم حذف شده از جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل لقب بگیرد.

دیدار تیم‌های کرواسی و کامرون از ساعت ۲:۳۰ بامداد آغاز شد که این بازی در نیمه اول با نتیجه یک بر صفر با تک گل اولیچ در دقیقه ۱۱ به سود شاگردان نیکو کواچ به پایان رسید. البته در این نیمه سانگ از کامرون اخراج شد.

در نیمه دوم کرواسی که کامرون را ۱۰ نفره می‌دید به شدت به حملاتش افزود و موفق شد خیلی زود و در دقیقه ۴۸ توسط پرسیچ به گل دوم برسد.

در ادامه باز هم کرواسی موفق شد دو بار دیگر توسط مانزوکیچ در دقایق ۶۱ و ۷۳ به گل برسد تا این بازیکن هم ۲ گله شود و تیمش را در این بازی ۴ گله کند.

 با این نتیجه کامرون از جام جهانی حذف شد و کرواسی برای باقی ماندن در این بازی ها باید از سد مکزیک در روز آخر مرحله مقدماتی بگذرد.

کامرون هم در دیداری که برایش حکم تشریفاتی دارد به مصاف برزیل میزبان خواهد رفت.

بهروز کوچکی بازدید : 18 جمعه 30 خرداد 1393 نظرات (0)

 

 

تیم ملی فوتبال اسپانیا مدافع عنوان قهرمانی جام‌جهانی با شکست مقابل تیم‌ملی شیلی از جام‌جهانی ۲۰۱۴ برزیل حذف شد تا شوک بزرگی به علاقمندان به این تیم داده شود.

تیم ملی فوتبال اسپانیا با باخت مقابل تیم ملی فوتبال شیلی در دومین دیدارش در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل از این رقابت ها حذف شد. این نتیجه باعث مسجل شدن صعود هلند و شیلی و حذف تیم استرالیا هم شد.

میانگین سنی بالای اسپانیا از قبل از بازی های جام بیستم نشان می داد که لاروخا کار سختی برای تکرار عنوان قهرمانی‌اش دارد و حالا شاید باید منتظر ماند و دید که تحول بزرگی در فوتبال این کشور صورت بگیرد.

اسپانیا از همان بازی با هلند نشان داد هیچ سنخیتی با تیم قهرمان دوره قبل ندارد. دفاع آسیب پذیر از این تیم، تیمی ساخته بود که در ۲ بازی ۷ گل بخورد آن هم در حالی که پیش از این بازی ها لاروخا در ۱۳ بازی ۷ گل خورده بود.

نیمه اول دیدار اسپانیا مقابل شیلی با ۲ گل به سود شیلی به پایان رسید.

در نیمه دوم باز هم این شیلی بود که بر روی دروازه اسپانیا حملات متعددی را تدارک دید اما بازیکنان کم اشتباه شیلی میل بیشترشان حفاظت از دروازه خودی بود تا زدن گل های بیشتر.

البته اسپانیا هم موقعیت های نصف و نیمه ای داشت که یکی پس از دیگری از دست رفت. هر چند که شاید بتوان بهترین موقعیت اسپانیا را توپی دانست که بوسکتس از مقابل دروازه خالی به بیرون زد.

داور که در سوت پایان بازی دمید جام هم برای اسپانیا تمام شد و خلاص! حالا اسپانیا پا در همان راهی می گذارد که پیش از این قهرمانان دیگر هم در ۴ دوره اخیر جام جهانی گذاشته اند. فرانسه بعد از قهرمانی در جام جهانی ۱۹۹۸ نتوانست از گروهش در جام جهانی ۲۰۰۲ بالا بیاید. ایتالیای قهرمان ۲۰۰۶ هم موفق نشد از گروهش در جام جهانی ۲۰۱۰ صعود کند و حالا این طلسم شوم یقه اسپانیایی را گرفت که با ۳ دوره قهرمانی متوالی در ۲ یورو و یک جام جهانی به برزیل آمده بود تا برای چهارمین بار متوالی جام قهرمانی تورنمنتی بزرگ را بالای سر ببرد اما کاخ آروزهای لاروخا فرو ریخت تا اسپانیا در شوکی بزرگ فرو برود.

اسپانیایی ها قصد داشتند پا در راهی بگذارند که ایتالیا و برزیل گذاشته بودند و آن هم تکرار عنوان قهرمانی در جام جهانی بود اما زمین شیلی و هلند سفت تر از چیزی بود که دل بوسکه فکرش را می کرد.

نکته جالب درباره تیم ملی اسپانیا این بود که این تیم از سال ۱۹۹۴ در هیچ بازی بیشتر از ۲ گل نخورده بود اما در بازی با هلند به یک باره ۵ گل خورد تا همه رکوردهایش را بر باد رفته ببیند.

حالا بازیکنان پا به سن گذاشته تیم ملی اسپانیا بازی با استرالیا را تشریفاتی برگزار می کنند و با این نتیجه ای که در بازی های امشب رقم خورد هلند و شیلی تیم های صعود کرده از گروه B خواهند بود و استرالیا و اسپانیا باید برزیل را به سمت کشورشان بعد از بازی رو در رو ترک کنند.

شیلی و هلند هم با این انگیزه به مصاف هم می روند تا از رویارویی احتمالی با برزیل در مرحله حذفی این بازی ها فرار کنند!

ترکیب اسپانیا:‌کاسیاس، خاوی مارتینز، اینیستا،‌ پدرو، آلونسو، راموس،‌ بوسکتس، جوردی آلبا، دیگو کاستا، سیلوا، آزپیلیکوئتا

ترکیب شیلی:‌براوو، منا،‌ایسلا،‌ سیلوا، آلکسیس،‌ ویدال، وارگاس، مدل، یارا، آرگونیس، دیاز

بهروز کوچکی بازدید : 24 جمعه 30 خرداد 1393 نظرات (0)

 

 



هلند موفق شد با نتیجه ۳ بر ۲ استرالیا را شکست دهد و در آستانه صعود از گروه خود قرار گیرد.

هلند موفق شد استرالیا را در دومین دیدار خود در جام جهانی با نتیجه ۳ بر ۲ شکست دهد و اولین تیم ۶ امتیازی جام بیستم لقب گیرد.

هلند که در بازی قبلی خود اسپانیا را با نتیجه پرگل شکست داده بود موفق شد بازی را بهتر شروع کند و به گل هم برسد . فرار آرین روبن در دقیقه ۱۸ و شوت هوشمندانه او باعث شد تا لاله های نارنجی یک بر صفر پیش بیفتند. البته خوشحالی استرالیایی ها طولی نکشید و تنها یک دقیقه بعد تیم کیهیل با ضربه ای سرضرب و مهارنشدنی موفق شد گل تساوی را به ثمر برساند. البته گلزن استرالیایی ها با دریافت کارت زرد در اواخر نیمه نخست دواخطاره شد و دیدار حساس با اسپانیا را از دست داد.

استرالیایی ها در ادامه بازی بهتری به نمایش گذاشتند و می توانستند پیروز به رختکن بروند. جدی ترین موقعیت آنها را مارک برشیانو از دست داد که شوت او با اختلاف کمی به بیرون رفت تا نیمه نخست با تساوی یک بر یک به پایان برسد.

استرالیا در نیمه دوم نیز بازی خوبی به نمایش گذاشت و نشان داد تیم دست و پا بسته ای نیست . آنها در دقیقه ۵۵ موفق شدند به گل برسند . خطای هند مدافعان هلند در محوطه جریمه باعث شد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد و مایل جدیناک این توپ را به گل دوم کانگوروها تبدیل کرد. در ادامه هلند سراپا حمله شد تا گل خورده را جبران کند . روبین فان پرسی موفق شد ۳ دقیقه بعد دروازه استرالیا را باز کند تا بازی به تساوی بکشد. این پایان کار نبود و ممفیس دپای موفق شد در دقیقه ۶۸ با شوتی زیبا گل سوم تیمش را نیز به ثمر برساند تا این دیدار در پایان با برتری ۳ بر ۲ هلند به پایان برسد.

بهروز کوچکی بازدید : 21 چهارشنبه 28 خرداد 1393 نظرات (0)

 

 

دیدار تیم‌های فوتبال کره جنوبی و روسیه در چارچوب مسابقات جام جهانی ۲۰۱۴ با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

به گزارش بیست چهارده، تیم های فوتبال روسیه و کره جنوبی در گروه H از ساعت ۲ و ۳۰ دقیقه روز چهارشنبه در ورزشگاه پانتانال به مصاف یکدیگر رفتند.

نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در دقیقه ۶۸ کئون هو لی بازیکن شماره ۱۱ تیم ملی کره جنوبی از راه دور با ضربه سنگین دروازه شاگردان فابیو کاپلو را باز کرد که روی این گل دروازه بان روسیه مقصر اصلی بود.

چند دقیقه پس از بازشدن دروازه روسیه این بار کرژاکوف بازیکن شماره ۱۱ تیم ملی روسیه در دقیقه ۷۴ دروازه چشم‌بادامی‌ها را باز کرد تا کار به تساوی بکشد.

در نهایت این دیدار با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید تا مسابقات دور اول مرحله گروهی به اتمام برسد.

بهروز کوچکی بازدید : 22 چهارشنبه 28 خرداد 1393 نظرات (0)

 

 

دیدار برزیل و مکزیک در چار چوب مسابقات جام جهانی ۲۰۱۴ با تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش بیست چهارده، در دومین دیدار گروه A  جام جهانی، تیم های برزیل و مکزیک از ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه سه شنبه شب در ورزشگاه کاستلائو به مصاف یکدیگر رفتند.

نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

برزیل چندین بار تا آستانه گلزنی پیش رفت اما دروازه بان مکزیک با واکنش های خوب مانع گلزنی میزبان شد.

در نیمه دوم نیز هر دو تیم موقعیت های زیادی برای گلزنی داشتند ولی دروازه بان های هر دو تیم آماده نشان دادند و مانع فروپاشی دروازه ها شدند.

برزیل که برای کسب هر سه امتیاز بازی هجومی را در دستور کار خود قرار داده بود خوش شانس بود که در دقایق پایانی دروازه اش روی ضد حملات مکزیک باز نشد و در نهایت بازی با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

رامیرز و سیلوا از برزیل و پائول آگولار از مکزیک در این مسابقه کارت زرد دریافت کردند.

بهروز کوچکی بازدید : 21 چهارشنبه 28 خرداد 1393 نظرات (0)

 

 

 در پانزدهمین بازی جام جهانی ۲۰۱۴ تیم‌ ملی بلژیک موفق شد حریف آفریقایی خود را شکست دهد.
به گزارش بیست چهارده ، در اولین بازی از گروه H جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل که پانزدهمین بازی این تورنمنت بود، امروز (سه‌شنبه) از ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران تیم‌های ملی بلژیک و الجزایر در ورزشگاه مینه‌رائوی شهر بلوهوریزونته به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی ۲ بر یک بلژیک خاتمه یافت.

گل نخست این دیدار را صوفیانه فقولی، مهاجم الجزایر در دقیقه ۳۵ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. این پنالتی حاصل خطای فرتونگن، مدافع بلژیک روی فقولی بود. پیروزی یک گله الجزایر تا دقیقه ۷۰ پابرجا بود تا اینکه مروان فلینی، ‌بازیکن تعویضی بلژیک با یک ضربه سر گل تساوی را به ثمر رساند. ۱۰ دقیقه بعد دومین گل بلژیک به ثمر رسید زمانی که در یک ضدحمله سریع که حاصل توپ ربایی فوق‌العاده کوین دی‌بروین و استارت ازار بود، مرتنس توپ را با شلیکی قدرتمند به تور دروازه الجزایر چسباند.

به این ترتیب اولین پیروزی بلژیک پرمهره که خیلی‌ها آن را جزو شگفتی‌سازان احتمالی جام جهانی ۲۰۱۴ می‌دانند، در کارنامه این تیم ثبت شد.

با این پیروزی بلژیک با سه امتیاز در صدر جدول گروه H‌ قرار گرفت.



بهروز کوچکی بازدید : 20 سه شنبه 27 خرداد 1393 نظرات (0)

 

 

 تیم ملی فوتبال کره‌جنوبی امشب به عنوان آخرین نماینده آسیا در رقابت‌های جام‌جهانی به میدان خواهد رفت.

به گزارش بیست چهارده، رقابت‌های جام‌جهانی فوتبال ۲۰۱۴ برزیل امشب پیگیری می‌شود و در اولین مسابقه بلژیک و الجزایر از گروه H از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه مینیه رو شهر بلوهوریزنته برگزار خواهد شد.

برزیل که دیدار افتتاحیه جام‌جهانی را با پیروزی سه بر یک مقابل کرواسی در گروه A برگزار کرد، از ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه در دومین مسابقه خود به مصاف مکزیک می‌رود. مکزیک در اولین مسابقه خود توانست با یک گل کامرون را شکست دهد.

تیم ملی فوتبال کره‌جنوبی، آخرین نماینده آسیا در این مسابقات از ساعت ۲ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه پانتانال شهر کوئیابا به مصاف روسیه می‌رود.

برنامه بازی‌های امشب به شرح زیر است:

گروه H: الجزایر – بلژیک؛ ساعت ۲۰ و ۳۰

گروه A: برزیل – مکزیک؛ ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه

گروه H: روسیه – کره‌جنوبی؛ ساعت ۲ و ۳۰ دقیقه بامداد چهارشنبه

بهروز کوچکی بازدید : 18 سه شنبه 27 خرداد 1393 نظرات (0)

 

 

آمریکا در دومین دیدار گروه G در رقابت‌های جام‌جهانی موفق شد مقابل غنا به برتری برسد

به گزارش بیست چهارده، در دیدار دوم گروه G آمریکا و غنا از ساعت ۲ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه داس دوناس به مصاف یکدیگری رفتند. این دیدار با پیروزی یک بر صفر آمریکا به پایان رسید.

در ثانیه‌های ابتدایی مسابقه و قبل از اتمام دقیقه یک بازی کلینت دمپسی کاپیتان آمریکا که درون محوطه جریمه صاحب توپ شده بود بعد از اینکه یکی دو بازیکن را جا گذاشت با یک شوت بغل پا توانست دروازه غنا را باز کند.

در نیمه اول دو تیم بازی بسیار کسل کننده‌ای را انجام دادند.

در نیمه دوم هم عملکرد نه چندان خوب دو تیم ادامه داشت. آمریکا در پی حفظ نتیجه بود غنا هم حملات نصف و نیمه‌ای را روی دروازه حریف خود تدارک می‌دید.

شوت آساموئا ژیان در دقیقه ۵۸ با واکنش تیم هاوارد به بیرون رفت.

غنا بیشتر از کناره‌ها حمله می‌کرد و بازیکنان آمریکا به خوبی مدافعان این تیم را کنترل می‌کردند.

در حالی که بازی بیشتر در میانه میدان دنبال می‌شد آندره آیو در دقیقه ۸۳ توانست از موقعیتی که برایش به وجود آمد به خوبی استفاده کند و با یک شوت گل تساوی تیمش را به ثمر برساند.

در ادامه بازی آمریکا روی یک کرنر در دقیقه ۸۶ با ضربه بروکس به گل دوم رسید.

آمریکا هرچند بیشتر بازی را کنترل می‌کرد اما نسبت به غنا عملکرد بهتری داشت. تجربه بالای بازیکنان آمریکا در این بازی به یاری این تیم آمد.

بعد از گل آمریکا، غنا بازهم برای جبران جلو کشید اما نداشتن برنامه برای رسیدن به دروازه آمریکا باعث شد این تیم راه به جایی نبرد.

قضاوت این مسابقه بر عهده اریکسون سوئدی است. او در نیمه اول به رابیو از غنا کارت زرد داد.

 

در دیدار اول این گروه آلمان توانست با نتیجه ۴ بر صفر پرتغال را شکست دهد و در صدر جدول قرار بگیرد.

با احتساب این نتایج آلمان با کسب ۳ امتیاز در صدر جدول قرار گرفت و آمریکا در رده دوم جای گرفت.

بهروز کوچکی بازدید : 20 سه شنبه 27 خرداد 1393 نظرات (0)

 

 

رئیس جمهور کشورمان پس از تساوی تیم ملی فوتبال ایران مقابل نیجریه در اولین دیدار خود در رقابت‌های جام‌جهانی پیغام داد.

به گزارش بیست چهارده دکتر حسن روحانی پس از بازی تیم ملی مقابل نیجریه نیجریه این عکس را از خود منتشر کرده و به بازیکنان تیم ملی ایران تبریک گفت و نوشت: به بازیکنان‌مان افتخار می‌کنم که توانستند اولین امتیاز را در جام‌جهانی کسب کنند. امیدوارم این اولین امتیاز از چند امتیازی باشد که آنها در این مسابقات به دست خواهند آورد.

بهروز کوچکی بازدید : 18 سه شنبه 27 خرداد 1393 نظرات (0)

 

 

مهاجم تیم ملی فوتبال آمریکا سریعترین گل جام جهانی ۲۰۱۴ را به ثمر رساند.

به گزارش بیست چهاردهم، کلینت دمپسی در اولین دیدار آمریکا در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل موفق شد، سریعترین گل جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل را تا به این لحظه به ثمر برساند تا آمریکا در اولین دقیقه از بازی برابر غنا به یک گل دست پیدا کند. کاپیتان تیم ملی آمریکا در ثانیه ۳۲ این بازی توانست دروازه غنا را باز کند.

به گزارش تسنیم، رکورد سریعترین گل جام‌های جهانی در اختیار هاکان شوکور ترکیه‌ای است که در ثانیه ۱۱ دیدار رده‌بندی جام جهانی ۲۰۰۲ برابر کره‌جنوبی به ثمر رساند.

بهروز کوچکی بازدید : 27 سه شنبه 27 خرداد 1393 نظرات (0)

 

 

سایت‌های خبری مختلف بین‌المللی اظهار نظرهایی درباره مسابقه ایران با نیجریه ارائه کردند که در کل تمامی این اظهارنظرها مبنی بر کسل‌کننده بودن این مسابقه در مقایسه با ۱۲ دیدار برگزار شده این دوره از جام جهانی بود.

به گزارش بیست چهارده اکثر سایت‌های بین‌المللی که مسابقات فوتبال بیستمین دوره جام جهانی فوتبال را تحت پوشش خبری خود قرار داده‌اند، سیزدهمین مسابقه جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل بین دو تیم فوتبال ایران و نیجریه را هم لحظه به لحظه منعکس کرده و در نهایت اظهار نظر خود را درباره این مسابقه فوتبال ارائه دادند.

سایت تلگراف درباره مسابقه فوتبال ایران و نیجریه اینچنین اظهار نظر کرد: ایران یک امتیاز از بازی کسل‌کننده و بدون گل با نیجریه کسب کرد. تیم فوتبال بوسنی نیز در روز بازی مأیوس کننده سوپر عقاب‌ها (بازیکنان تیم فوتبال نیجریه) به انتهای جدول شناور شدند.

سایت دیلی‌میل نیز درباره مسابقه فوتبال تیم‌های ایران و نیجریه اینگونه اظهار نظر کرد: ناموفق بودن سیزدهمین مسابقه فوتبال جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل، ایران و نیجریه نخستین مساوی را در این جام جهانی تابستانی رقم زدند.

اما سایت اسکای اسپورت درباره این بازی چنین اظهار نظر کرد: این نتیجه مساوی برای تیم ایران و طرفداران این تیم، نتیجه‌ای خوب و خوشحال کننده بود اما در مقابل، طرفداران تیم نیجریه از بازی تیم‌شان راضی نبودند.

بهروز کوچکی بازدید : 24 سه شنبه 27 خرداد 1393 نظرات (0)

 

 

تیم ملی فوتبال آلمان اولین قدم را در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل محکم برداشت.
به گزارش بیست چهارده ، تیم ملی فوتبال آلمان در اولین دیدارش در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل قدم اول را محکم برداشت تا خط و نشانی برای همه تیم‌های مدعی در این بازی‌ها بکشد.
شاگردان یواخیم لو در حضور آنگلا مرکل صدراعظم این کشور، در همان نیمه اول با دو گل توماس مولر و هوملس کار پرتغال را تمام کردند تا این تیم که با اخراج په‌په در نیمه اول ۱۰ نفره شده بود دست‌هایش را به علامت تسلیم بالای سر ببرد.
در نیمه دوم اما با اینکه شاگردان یواخیم لو موقعیت‌های زیادی برای گلزنی داشتند اما این فرصت‌ها یکی پس از دیگری از دست رفت تا اینکه توماس مولر در دقیقه ۷۸ سومین گل خودش در این بازی و چهارمین گل آلمان را در اولین بازی در جام جهانی و همزمان با پنجاهمین بازی ملی‌اش به ثمر برساند.
یاران کریستیانو رونالدو در این بازی همه جوره تسلیم ژرمن‌ها شدند تا یکی دیگر از بازی های جام بیستم هم پر گل شود.
رونالدو بهترین بازیکن جهان هم در این بازی نتوانست کاری از پیش ببرد.
ترکیب تیم پرتغال: پاتریسیو، آلوس، پهt>‌په، ولوسو (کاستا) ، کوئنترائو (آلمیدا)، رونالدو، موتینیو، آلمیدا (ادر) ، میرلس، نانی، پریرا
ترکیب تیم آلمان:‌نویر، بواتنگ، مرته‌ساکر، هوملس(مصطفی)، هوودس، لام، کروس، گوتسه، اوزیل (شورلر) ، خدیرا، مولر (پودولسکی)

بهروز کوچکی بازدید : 17 سه شنبه 27 خرداد 1393 نظرات (0)

 

 

مهاجم تیم ملی فوتبال آلمان توانست در دیدار مقابل پرتغال هت‌تریک کند.
به گزارش بیست چهارده ،در اولین دیدار گروه هفتم جام جهانی تیم ملی آلمان و پرتغال از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار تا دقیقه ۸۰ با نتیجه ۴ بر صفر به سود آلمان در جریان است.

توماس مولر که گل اول، دوم و چهارم تیمش را به ثمر رساند توانست اولین هت‌تریک جام بیستم را به نام خود ثبت کند. مولر تا به این لحظه در صدر جدول گلزنان این جام قرار دارد.

مولر توانست برای بار چهل و نهم در تاریخ جام جهانی هت‌تریک کند.

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • تبلیغات




    ارتباط با مدیر
    ارتباط با ادمین





    
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 340
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 85
  • بازدید ماه : 38
  • بازدید سال : 7,930
  • بازدید کلی : 34,134
  • کدهای اختصاصی


    تماس با ما
    :: برنامه کامل بازی های جام جهانی ::