loading...
اخبار | ویدیو | بزرگترین پایگاه خبری جام جهانی برزیل
تبیلغات








یونس بادیردست بازدید : 27 سه شنبه 13 خرداد 1393 نظرات (0)

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: آرزویم گلزنی برای ایران در جام جهانی است و تلاش می‌کنم به هدفم دست پیدا کنم.
رضا قوچان‌نژاد در مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت: یکی از آرزوهایم گلزنی برای ایران در جام جهانی است. امیدوارم بتوانم به این هدفم دست پیدا کنم.

وی ادامه داد: با امید به تیم ملی آمده‌ام و می‌خواهم با امید جام جهانی را ترک کنم. تلاش می‌کنم بهترین عملکرد را داشته باشم و به خواسته‌های خود برسم.

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران عنوان کرد: البته موفقیت تیم ملی بسیار مهم‌تر از موفقیت من است با بازیکنان هم‌قسم شدیم که بهترین نتیجه را برای ایران به ارمغان بیاوریم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • تبلیغات




    ارتباط با مدیر
    ارتباط با ادمین





    
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 340
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 91
  • بازدید ماه : 44
  • بازدید سال : 7,936
  • بازدید کلی : 34,140
  • کدهای اختصاصی


    تماس با ما
    :: برنامه کامل بازی های جام جهانی ::