loading...
اخبار | ویدیو | بزرگترین پایگاه خبری جام جهانی برزیل
تبیلغات








بهروز کوچکی بازدید : 20 شنبه 31 خرداد 1393 نظرات (0)

 

 

تیم ملی فوتبال آرژانتین در شرایطی با گل دقیقه ۹۰ مسی برابر ایران به برتری رسید که داور یک پنالتی به ضرر این تیم اعلام نکرد و در اوقات اضافه بازیکنان این تیم رو به وقت تلف کردن آوردند!

به گزارش بیست چهارده، تیم ملی ملی فوتبال ایران و آرژانتین در دومین مسابقه خود از سری رقابت های مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۴ امروز از ساعت ۲۰:۳۰ به مصاف هم رفتند که در پایان آرژانتین به کمک داور و با گل دقیقه ۹۰ لیونل مسی توانست برابر ایران به برتری برسد.

بهروز کوچکی بازدید : 15 شنبه 31 خرداد 1393 نظرات (0)

 

 

 پایگاه اینترنتی "بلیچر ریپورت" اشکان دژآگه را یکی از شش ستاره بازی‌های امشب و بامداد فردا معرفی کرد.

به گزارش بیست چهارده، رقابت‌های جام جهانی امشب و بامداد فردا با برگزاری سه دیدار ادامه می‌یابد.

پایگاه اینترنتی "بلیچر ریپورت" شش ستاره احتمالی بازی‌های امشب و بامداد فردا (یکشنبه) را معرفی کرد که نام اشکان دژآگه نیز در این فهرست به چشم می‌خورد.

* آنخل دی ماریا- آرژانتین

* ماریو گوتسه – آلمان

* اشکان دژآگه – ایران

* یان اوبی میکل – نیجریه

* آساموآ ژیان – غنا

* ادین ژکو – بوسنی و هرزگوین

اشکان دژآگه

دژآگه در اولین دیدار تیم ملی ایران در سمت چپ به بازی گرفته شد تا بتواند قوچان‌نژاد را تغذیه کند. او در تیم فولام نیز در بازی‌های این فصل در این منطقه بازی کرد. دژآگه در بازی برابر آرژانتین می‌تواند امید اصلی تیم ملی ایران باشد. ها‌فبک ۲۷ ساله که سابقه بازی برای تیم زیر ۲۱ سال آلمان را در کارنامه خود دارد، این فصل در فولام عملکرد خوبی داشت. سرعت و دقت دژآگه می‌تواند امتیاز مثبتی برای ایران در بازی با آرژانتین باشد. او تاکنون چهار گل ملی در کارنامه خود دارد.

بازیکنان آرژانتین قطعا باید در بازی با ایران تمرکز ویژه‌ای روی این بازیکن داشته باشند.

بهروز کوچکی بازدید : 25 شنبه 31 خرداد 1393 نظرات (0)

 

 

یک روزنامه برزیلی در آستانه دیدار آرژانتین - ایران نوشت که هواداران آلبی سلسته به دلیل مشکلات مالی مجبور شده‌اند در خیابان چادر بزنند.

به گزارش بیست چهارده، از شهر بلوهوریزنته که میزبان دیدار آرژانتین و ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ است به عنوان شهری یاد می‌شود که آرژانتینی‌های زیادی دارد. حتی گفته شده در بازی امشب که در ورزشگاه مینیه‌رو برگزار می‌شود، تعداد هواداران آلبی سلسته از هواداران تیم ملی ایران بیشتر خواهد بود و این موضوع کاملاً مشهود است.

با توجه به این مسائل و حضور آرژانتینی‌ها در شهر بلوهوریزنته، پیش از برگزار این دیدار در گروه F جام جهانی یکی از روزنامه‌های برزیلی از زاویه دیگری به دیدار آرژانتین - ایران پرداخته است. این روزنامه برزیلی با اشاره به اینکه آرژانتینی‌های زیادی در سرزمین فوتبال حضور دارند، نوشته است: خیلی از آرژانتینی‌هایی که در برزیل حاضر هستند و اکنون هم می‌خواهند بازی تیم ملی کشورشان برابر ایران را تماشا کنند، به دلیل مشکلات مالی چندان وضع خوبی ندارند و به ناچار در خیابان‌ها چادر زده‌اند.

این روزنامه برزیلی ادامه داده است: مشکلات آرژانتینی‌ها در حالی است که ایران اکنون با تحریم‌های جهانی دست و پنجه نرم می‌کند اما با تمام این مسائل تیم ملی فوتبال این کشور و هواداران ایرانی با حمایت‌های خوبی به جام جهانی آمده‌اند.

نکته دیگری که روزنامه‌های برزیلی به آن اشاره کرده و پیش از دیدار آرژانتین - ایران به آن پرداخته‌اند اختلافات در آلبی سلسته است که گفته می‌شود بین لیونل مسی و آلخاندور سابیا اختلافات شدیدی وجود دارد.

به گزارش تسنیم، دیدار آرژانتین - ایران از دور دوم مرحله گروهی رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۴ امشب و از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه مینیه‌رو برگزار می‌شود.

بهروز کوچکی بازدید : 20 شنبه 31 خرداد 1393 نظرات (0)

 

 

 پلیس برزیل می‌خواهد مانع ورود تماشاگران آشوبگر آرژانتینی به شهر بلوهوریزنته شود.
به گزارش بیست چهارده ،پلیس برزیل تدارکات امنیتی بسیار بیشتری برای بازی آرژانتین - ایران در نظر گرفته است. این بار نه تنها بازرسی پلیس در سطح شهر بلکه در مسیرهای ورودی به شهر بلوهوریزنته هم وجود دارد.

شبکه‌های تلویزیونی برزیل گزارشی را از اقدامات پلیس و نیروهای امنیتی این کشور در این زمینه پخش کردند که پلیس با ایجاد ایست بازرسی در شهر بلوهوریزنته وضعیت و مدارک تماشاگرانی که برای بازی آرژانتین - ایران به این شهر آمدند را با دقت و سختگیری بررسی می‌کند.

با توجه به درگیری‌های پیش آمده توسط برخی هواداران آرژانتینی در دیدار این تیم با بوسنی نیروهای پلیس برزیل تصمیم دارند تا مانع ورود افراد آشوبگر به بلوهوریزنته شوند.

بهروز کوچکی بازدید : 25 شنبه 31 خرداد 1393 نظرات (0)

 

 

سایت فیفا دوباره از علیرضا جهانبخش به عنوان یکی از مستعدترین بازیکنان جام جهانی نام برد.
به گزارش بیست چهارده ، سایت رسمی فیفا توجه مخاطبانش را به دیدن پنج بازیکن جوان در بازی های امشب جام جهانی جلب کرد که یکی از این نفرات علیرضا جهانبخش ، بازیکن تیم ملی ایران است.
سایت فیفا نوشت:" علیرضا جهانبخش ، بازیکن تیم ملی ایران امشب به دنبال زدن اولین گل ملی خود در جام جهانی برزیل خواهد بود."
چهار گزینه دیگر سعد کولاشیناچ ، از تیم بوسنی و هرزگوین ، ژولیان درکسلر و ماتیاس گینتر از آلمان و کنت اومرو از نیجریه هستند.

تعداد صفحات : 68

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • تبلیغات




    ارتباط با مدیر
    ارتباط با ادمین





    
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 340
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 94
  • بازدید ماه : 47
  • بازدید سال : 7,939
  • بازدید کلی : 34,143
  • کدهای اختصاصی


    تماس با ما
    :: برنامه کامل بازی های جام جهانی ::