loading...
اخبار | ویدیو | بزرگترین پایگاه خبری جام جهانی برزیل
تبیلغات








بهروز کوچکی بازدید : 24 شنبه 31 خرداد 1393 نظرات (0)

 

 

بازیکن سابق تیم ملی هلند در گفت و گو با روزنامه‌ "تلگراف" این کشور درباره مهاجم تیم ملی ایران سخن گفت.
به گزارش بیست چهارده ،رضا قوچان نژاد یکی از بازیکنانی است که کارلوس کی‌روش او را از فوتبال اروپا کشف کرد و به تیم ملی ایران آورد.
این بازیکن که در تیم‌های پایه هلند بازی کرده، نقش مهمی در صعود ایران به جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل داشت.
قوچان نژاد زمانی که سن و سالی نداشت، ایران را ترک کرد و به هلند رفت. او در آنجا تحصیلاتش را در رشته علوم سیاسی ادامه داد و به فوتبال تنها به عنوان تفریح نگاه می‌کرد تا این که با مارک اوفرمارس آشنا شد و این بازیکن سابق تیم ملی هلند قوچان نژاد را به فوتبال بازی کردن ترغیب کرد.
مارک اوفرمارس درباره رضا قوچان نژاد، مهاجم تیم ملی ایران گفت: می‌توانید بگویید که من فوتبال قوچان نژاد را زنده کردم. رضا، زمانی که در ابتدای دوران فوتبالش بود دچار یک مصدومیت سنگین شد و پس از آن تصمیم گرفت تا به درسش بپردازد. او به من گفت که دیگر در فوتبال آینده‌ای ندارد و می‌خواهد تمام تمرکزش را معطوف به درسش کند. من با او خیلی صحبت کردم. همچنین با خانواده‌اش نیز صحبت کردم و در نهایت موفق شدم او را ترغیب کنم تا در کنار درسش، فوتبال را نیز ادامه دهد.
اوفرمارس در ادامه گفت: خیلی خوشحالم که می‌بینم اکنون رضا در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل حضور دارد. برای او خیلی خوشحالم. برای من نیز باورش سخت بود که قوچان نژاد به چنین جایگاهی برسد.
رضا قوچان نژاد در بازی ایران برابر نیجریه به میدان رفت و بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت، او امشب (شنبه) نیز به احتمال زیاد تک مهاجم کارلوس کی‌روش در زمین مسابقه خواهد بود.

بهروز کوچکی بازدید : 17 شنبه 31 خرداد 1393 نظرات (0)

 

 

رسانه‌های کشور برزیل با پرداختن به دیدار آرژانتین - ایران از تیم ملی فوتبال کشورمان به عنوان تیمی شگفتی‌ساز یاد کردند.
به گزارش بیست چهارده ،بازی آرژانتین - ایران از ساعت ۲۰:۳۰ امشب در حالی در شهر بلوهوریزنته و ورزشگاه مینیه‌رو برگزار می‌شود که این دیدار بر خلاف دیدار اول تیم ملی برابر نیجریه مورد توجه قرار دارد.

رسانه‌های برزیلی در دور اول مرحله گروهی رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۴ از دیدار ایران - نیجریه استقبال چندانی نداشتند اما این بار دیدار تیم ملی کشورمان برابر آرژانتین به یکی از سوژه‌های اصلی مطبوعات و رسانه‌های این کشور تبدیل شده است.

برنامه‌های خبری مختلف تلویزیون برزیل از روز گذشته (جمعه) به تحلیل دیدار ایران و آرژانتین پرداخته‌اند که از یک طرف آرژانتین را تیم مدعی اصلی قهرمانی می‌نامند و از ایران به عنوان تیمی ناشناخته که می‌تواند شگفتی‌ساز شود یاد می‌کنند.

همچنین بعد از برتری تیم کاستاریکا برابر ایتالیا که روز گذشته اتفاق افتاد، در افکار عمومی شنیده می‌شود ایران هم می‌تواند مانند کاستاریکا شگفتی‌ساز شود و برابر آرژانتین نتیجه بگیرد.

روزنامه گلوبال برزیل نیز که یکی از مهمترین روزنامه‌های این کشور محسوب می‌شود، با اشاره به دیدار آرژانتین - ایران نوشته است: ایران به عنوان تیمی ناشناخته است که اکنون در میان مردم برزیل محبوب شده است.

بهروز کوچکی بازدید : 26 شنبه 31 خرداد 1393 نظرات (0)

 

 

کارشناس داوری فوتبال کشور گفت: تکنولوژی سیستم هوشمند دروازه ها مهمترین عامل در تشخیص صحیح گل دقیقه ۴۴ کاستاریکا به ایتالیا بود.
به گزارش بیست چهارده ، نوذر رودنیل روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تشخیص گل تیم فوتبال کاستاریکا به ایتالیا در دقیقه ۴۴ به صورت طبیعی و بدون کمک سیستم هوشمند تقریبا غیرممکن بود.از آن جا که داور شیلایی بازی ایتالیا و کاستاریکا در این بازی قضاوت قابل قبولی نداشت و در صورتی که تکنولوژی به کمکش نمی آمد این قضاوت برای داور شیلایی مساله دار می شد.
کارشناس داوری فوتبال کشور خاطرنشان کرد: در دقیقه ۴۲ این بازی خطای مسلم پنالتی به نفع کاستاریکا از چشم داور پنهان ماند. همچنین خطای بازیکن شماره سه ایتالیا بر روی بازیکن کاستاریکا به دلیل گرفتن موقعیت گل مسلم از حریف نیز باید با کارت قرمز جریمه می شد که این صحنه از سوی داور هیچ عکس العملی نداشت.
وی اعلام شدن ضربه دروازه در دقیقه ۱۷ در موقعیت کرنر بر علیه ایتالیا را از دیگر اشتباهات داوری این دیدار اعلام کرد.
تیم ملی فوتبال ایتالیا که یکی از مدعیان قهرمانی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل است جمعه شب برابر تیم کاستاریکا با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.

بهروز کوچکی بازدید : 21 شنبه 31 خرداد 1393 نظرات (0)

 

 

 تیم فوتبال اکوادور در دومین دیدار خود مقابل هندوراس به برتری رسید تا تکلیف تیم‌های صعود کننده به به هفته پایانی مرحله گروهی کشیده شود.

به گزارش بیست چهارده، دیدار تیم‌های فوتبال هندوراس و اکوادور از گروه پنجم رقابت‌های جام جهانی از ساعت ۲ و ۳۰ دقیقه بامداد به وقت تهران آغاز شد که دو تیم در پایان ۴۵ دقیقه اول به تساوی یک بر یک رضایت دادند. کاستلی ۳۱ برای هندوراس و انر والنسیا ۳۴ برای اکوادور در این نیمه گلزنی کردند.

در دومین دقیقه از وقت‌های تلف شده نیمه نخست بنگتسون با دست دروازه اکوادور را باز کرد که داور خطای هند وی را اعلام کرد و یک اخطار نیز به وی داد.

در جریان نیمه دوم تیم فوتبال هندوراس در دقیقه ۶۳ به گل دست یافت اما داور به نشانه آفساید آن را مردود اعلام کرد. در ادامه اکوادور بار دیگر توسط انر والنسیا به گل رسید. این بازیکن در دقیقه ۶۵ گل دوم خود و تیمش را وارد دروازه هندوراس کرد.

والنسیا اولین بازیکن اکوادوری است که توانست در یک بازی جام جهانی ۲ گل به ثمر برساند.

قضاوت این دیدار برعهده بنجامین از استرالیا بود. وی به برناردز و بنگتسون از هندوراس و آنتونیو والنسیا، انر والنسیا و مونترو از اکوادور کارت زرد نشان داد.

اکوادور با این برد ۳ امتیازی شد و شانس خود را برای صعود به مرحله بعدی مسابقات حفظ کرد. در صورتی که این تیم بتواند در دیدار پایانی مرحله گروهی فرانسه را شکست دهد و در طرف مقابل هم سوئیس بتواند هندوراس را در بازی بعدی شکست دهد، ۳ تیم ۶ امتیازی خواهند شد که کار به تفاضل گل خواهد کشید. همچنین هندوراس هم شانس برای صعود دارد چرا که اگر در دیدار پایانی فرانسه، اکوادور را شکست دهد و هندوراس هم بتواند سوئیس را مغلوب کند صعود شاگردان دشان به عنوان تیم اول قطعی خواهد شد و تکلیف ۳ تیم دیگر که ۳ امتیازی هستند را تفاضل گل مشخص خواهد کرد.

جدول رده‌بندی این گروه به شرح زیر است:

۱- فرانسه ۶ امتیاز تفاضل گل ۶

۲- اکوادور ۳ امتیاز تفاضل گل صفر

۲- سوئیس ۳ امتیاز تفاضل گل ۲-

۴- هندوراس بدون امتیاز تفاضل گل ۴-

بهروز کوچکی بازدید : 17 شنبه 31 خرداد 1393 نظرات (0)

 

 

رسانه‌های کاستاریکایی با انتقاد از تصمیم فیفا برای گرفتن تست دوپینگ از ۷ بازیکن این کشور نوشتند که فیفا به این تیم شک دارد.
به گزارش بیست چهارده ، پس از پایان دیدار تیم‌های کاستاریکا و ایتالیا و با دستور مقامات فیفا، ۷ بازیکن کاستاریکا تست دوپینگ دادند.

بعد از هر بازی معمولا دو یا سه بازیکن از هر تیم برای انجام تست دوپینگ از سوی مسئولان فراخوانده می‌شوند اما پس از پیروزی کاستاریکا مقابل ایتالیا ۷ بازیکن این تیم تست دوپینگ دادند که به نوعی نشان دهنده شک و تردید فیفا درباره این تیم است. البته این مساله مشکل قانونی ندارد و ماموران دوپینگ می‌توانند از هر یازده بازیکن تست بگیرند. اما رسانه‌های کاستاریکایی این حرکت افسران ضددوپینگ را ناشی از بی اعتمادی آنها دانستند و با انتقاد از این تصمیم فیفا نوشتند که "فیفا به کاستاریکا شک دارد".

 برایان روئیز، مایکل وارانتس، کیلور ناواس، سلسو بورخس، کریستیان بولانیوس و دیگو کالوو بازیکنان کاستاریکا بودند که بعد از بازی تست دوپینگ دادند.

 کاستاریکا با پیروزی برابر اروگوئه و ایتالیا با ۶ امتیاز در صدر قرار دارد و صعود خود را از گروه مرگ قطعی کرده است.

تعداد صفحات : 68

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • تبلیغات




    ارتباط با مدیر
    ارتباط با ادمین





    
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 340
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 31
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 102
  • بازدید ماه : 55
  • بازدید سال : 7,947
  • بازدید کلی : 34,151
  • کدهای اختصاصی


    تماس با ما
    :: برنامه کامل بازی های جام جهانی ::