loading...
اخبار | ویدیو | بزرگترین پایگاه خبری جام جهانی برزیل
تبیلغات








بهروز کوچکی بازدید : 26 چهارشنبه 14 خرداد 1393 نظرات (0)

 

 

داوید ویا ، بازیکن با تجربه تیم ملی اسپانیا اعلام کرد که پس از جام جهانی از عرصه ملی بازنشسته می شود.

وی با اعلام خبر بازنشستگی خود گفت:" دوست ندارم خبر وداعم را اعلام کنم اما مسلما جام جهانی آخرین بازیهای ملی من خواهد بود. می خواهم از یک جام جهانی لذت ببرم و سعی می کنم یک جام دیگر را کسب کنم."

او که اخیرا راهی نیویورک سیتی شده است ، در این باره که باید برای شروع لیگ آمریکا چندین ماه صبر کند گفت :" در این مدت تمرین می کنم . مدتهاست که تعطیلات تابستانی نداشتم اما از این فرصت استفاده می کنم تا در ماه های آتی به بهترین شکل آماده شوم. هنوز حس می کنم که می توانم چیزی به فوتبال اضافه کنم.  به همین خاطر پیشنهاد حضور در لیگ آمریکا را پذیرفتم. "

ویا در مورد اتلتیکو مادرید هم گفت :" طبیعی است که باشگاه های بزرگ اروپا به دنبال بازیکنان اتلتیکو باشند. اما اتلتیکو آنها را حفظ می کند تا به روندش در سالهای آتی ادامه بدهد."

برچسب ها جام جهانی برزیل ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • تبلیغات




    ارتباط با مدیر
    ارتباط با ادمین





    
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 340
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 87
  • بازدید ماه : 40
  • بازدید سال : 7,932
  • بازدید کلی : 34,136
  • کدهای اختصاصی


    تماس با ما
    :: برنامه کامل بازی های جام جهانی ::